Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jam jest #przegryw i #tfwnogf i łaskawie proszę o pomoc #wygryw.

Kochane bobry, słuchajcie, bo sytuacja wymaga waszej opinii.
Stulejman here level ejtin, experience: 0.

I jak ktoś ma dać jakiś głupi komentarz albo samą poradę "wyjdź do ludzi" to ja już podziękuję.

Czy jest na wykopie jakiś wpis, albo ktoś go zrobi i napisze raz na zawsze jak rozmawiać z tymi dziewczynami? Bo chłop z chłopem to proste - polityka, piłka nożna, gry etc (nie czuję się w ogóle presji), ale gadanie z dziewczynami wydaje mi się czymś kompletnie abstrakcyjnym. Wg schematów z gównoporadnikow nie ma lipy - coś mówisz, ale tak na spontanie to lipnie...

Zaznaczam że z jakiejś posranej, dość mocnej depresji, która mnie męczyła przez 2-3 lata wyszedłem, a może nadal wychodzę i jestem kompletnie innym człowiekiem. Dużo osób mi to mówi, że się jakoś zmieniłem. Nie mam jednak doświadczenia bo całe życie w piwnicy, dlatego mam pytania:

1. Mam być sobą, to znaczy co? Nie rzucać sucharami na siłę i nie powtarzać utartych żartów, nie rozśmieszać na siłę? Chodzi o zwykłą rozmowę jak z kolegą, bez stresu? O to chodzi? [tu proszę o jasna odpowiedź]
Że np pytam dokąd idzie, ona że do biblioteki i zaczynamy gadać o książkach, po chwili nawiązuję do okoliczności z dzieciństwa, gdy na przykład coś czytałem, opowiem nagle śmieszną historyjkę, wspomnę autora, nawiaze do tematu szkoły, zapytam gdzie chodziła itd, słowem - skakanie po tematach, żeby nie było nudno? Bo jak się kogoś udaje, to się strasznie męczy, żeby nie wyszło na jaw że jest się kimś kompletne innym, więc to bez sensu dla mnie.

2. Macie jakieś sposoby na drętwą ciszę?

3. Utrzymywać kontakt wzrokowy cały czas? No może z 80% żeby nie było że jestem psychopatą.
A jak idziemy i spacerujemy to jak? Co ile patrzeć? Bo ciężko się idzie z głową obróconą w bok.

4. Rozumiem że nie ma co komplementować wyglądu co ładniejszych, bo słyszą to cały czas. Ewentualnie jakąś bluzkę. Tak?