Wpis z mikrobloga

#panasonic #elektronika #kiciochpyta #prawo

ktos z was kiedys zamawial cos z oficjalnej strony panasonica? bo to jest #!$%@? jakis zart, zamowilem w niedziele tydzien temu sluchawki, oczywiscie platnosc z gory albo nie wyslemy, dopiero po kilku dniach dostalem potwierdzenie zaplaty a teraz czekam jak debil. zadnego listu przewozowego, na maile nie odpisuja, na infolinii twierdza ze sie tym nie zajmuja. jakies pomysly jak ugryzc ten temat?
  • 5
  • Odpowiedz
@przech: udalo mi sie w koncu do kogos sensownego dodzwonic - kurier juz 3 razy byl, teraz przez to ze nie odebralem musza ponownie poniesc koszty przesylki, jak ja tak moge...!
1. zapytalem o adres, podali wlasciwa ulice, pytam o numer "no przeciez tu nie ma zadnego numeru podanego, myslelismy ze to taka krotka ulica" .... (jedna z najdluzszych ulic Wroclawia, zarowno na fakturze jak i na proformie jest normalnie adres z numerem...)
2. zapytalem czemu nie dostalem zadnej informacji mailowo/telefonicznie (zgodnie z tym co jest w pierwszym linku, ktory podales) - babka mowi, ze nie slyszala ze maja taki obowiazek...
3. pytam czemu kurier nie dzwonil na numer - "aaa, to mozemy podac?"

generalnie absolutnie nie polecam, robia sobie jaja
  • Odpowiedz