Aktywne Wpisy
Pust3lnick +11
Cześć. Jako że od ponad 10 lat mam prawo jazdy B i zawsze chciałem spróbować swoich sił na motocyklu postanowiłem zakupić sobie 125 żeby spełnić wreszcie swoje małe marzenie. Jest tylko jeden problem - na żadnym motorze nigdy nie jeździłem, wiem tylko jak się tym jeździ w teorii z internetu, ale praktycznie nie mam ani minuty doświadczenia, a gdybym tą 125 zakupił, to miałbym ponad 40 km drogi powrotnej do pokonania nim
mleko23 +685
Bardzo pilnie potrzebuje kogos kto zechce odegrac scene bycia mojej narzeczonej na imprezie rodzinnej 26 maja. Jedynie czego oczekuje to kultury, obsługi noża i widelca i komplementy ciotkom. Ok. 4 godziny to zajmie i konczymy nasz zwiazek. Wiek 25 do 40. Bardzo by bylo dobrze gdyby cos wiedziala o samolotach bo chcial bym ja przedstawic jako stewardessa ktorej nigdy nie ma w domu a pozniej zginie. Ktos mi
pomoze???
pomoze???
Trochę wstyd o tym pisać ale niedawno byłem #!$%@? w jedną grę mmorpg. Nie było to pełne uzależnienie bo gdy były ważne egzaminy itd. to nie grałem, nie opuszczałem zajęć żeby grać w grę i nie zawalałem obowiązków dla gry. Nie powiem jaka gra bo duzo osob w to nie gra i boje sie powiazania mnie.
Ale i tak byłem #!$%@? bo cały wolny czas poświęcałem tej gierce i zaniedbywałem różne rzeczy np. rzadziej sprzątałem, cały porządek dnia był podporządkowany gierce że np. jak wroce ze studiow to od razu #!$%@? lvl i questy.
Ostatnio przestalem w to grac i czuje dobrze... czuje sie taki wolny. Nie mam juz ochoty w to grac i czuje dobrze. Mam czas na sprzatanie, przegladanie wykopu, czytanie ksiazek i artykulow, wiem co sie na swiecie dzieje, nawet ze znajomymi wyszedlem dzis na spotkanie a wczesniej to nic tylko gra i gra w wolnym czasie, obiad jak najszybciej robilem zeby #!$%@? w gierke, tak sobie tez plan ustawilem dnia zeby zdazyc na questy czasowe ktore odbywaly sie w roznych godzinach itd.