Wpis z mikrobloga

Taka historia jak to niestety marka Dell mnie oszukała, otóż jakiś czas temu pisałem tutaj, że Dell przetrzymuje mi ponad 2 tygodnie laptopa, na którego mam gwarancję Next Business Day. Po ponad 2 tygodniach laptop do mnie dotarł, zainstalowałem wszystko co potrzebne, jednak już po odpakowaniu stwierdziłem, że laptop chodzi wyraźnie wolniej, dzisiaj siostra - właścicielka również bardzo żaliła mi się, że po naprawie laptop jest znacznie wolniejszy.

Co się okazało: wcześniej w laptopie znajdował się dysk Western Digital 320GB Blue z obrotami 7200. Dzisiaj wyciągałem szufladkę i jak się okazuje po naprawie włożony został dysk Samsung o obrotach 5400. Moim zdaniem jest to bardzo nieuczciwe ze strony Della, szczególnie że gwarancja NBD, która w teorii ma zapewnić stałą opiekę ze strony serwisu, nie jest tanią usługą.

Jak myślicie co mogę z tym zrobić? Dzwoniłem już ostatnio do Della z pytaniem, czemu naprawa trwa aż tak długo, i niestety zostałem dość nieprzyjemnie spławiony i obawiam się, że tak też będzie w tym przypadku.

TL;DR


#dell #komputery #laptopy
  • 10
Kontakt z kimś wyżej.
Jak nie pomoże to pisz skargę.
Po drugie laptop wrócił w innej konfiguracji więc ma przyjść technik do domu i przywrócić oryginalną.
@Kreation: twoj oryginalny dysk ma zle zamienniki podpisane pod part number, nie wiem jak Basic NBD to zalatwi bo tam teraz poziom serwisu siega dna ale normalnie jak to zglosisz dostaniesz 7200, teraz dostales 5200 ale pewnie wieksza pojemnosc o czym juz nie piszesz :)