@rvek: A co dokladnie, gdzie jezdzisz, jaka stawka? Ja tez na duzych dla DHL-a, w Bristolu gipsy woze za 12,50. Od #!$%@? tych kierowcow tu na mirko w UK ( ͡°͜ʖ͡°)
@James_Earl_Cash: Ja obsługuje montownie i dostawców części do land rovera jaguara bmw psa w okolicach Birmingham. Dzis jest jakiś #!$%@? ważny transport na północ Walii, nie mogę zaglądać na pake nie mogę sie zatrzymywać po drodze. W kabinie ma być ktos kto ma interweniować w razie jakby ktos sie chcial dostać na pake. Troche jak w gta :D
Dzis jest jakiś #!$%@? ważny transport na północ Walii, nie mogę zaglądać na pake nie mogę sie zatrzymywać po drodze. W kabinie ma być ktos kto ma interweniować w razie jakby ktos sie chcial dostać na pake. Troche jak w gta :D
@rvek: To ile tego koksu załadowali Ci na pakę? ( ͡°͜ʖ͡°)
@Lysyn: Cale prawko łącznie z Full adr i cysterny robiłem w pl. Dla mnie trudno nie bylo sie przestawić. Wielu polskich tirowcow co rozmawiam z nimi mówi ze za cholerę by sie nie przesiedli do anglika bo by nie dali rady, ale to ja ich podziwiam ze dają radę europejskimi samochodami jeździć po uk
@rvek: a powiedz mi jeszcze co trzeba tam na miejscu w uk zrobic zeby moc sie podjac pracy jako kierowca c+e majac polskie prawo jazdy i polskie kursy? myslalem zeby wyjechac do anglii i zaczac na magazynach, zarobic troche i zaczac jako kierowca busa przez jakis czas,zrobic C+e i sobie jezdzic... chyba sie nie nameczysz za bardzo co? ;)
@quarox: Zrób prawo jazdy w pl i wszystkie kursy tak samo, no chyba ze masz 35 lat i 8 tys f na to :) później przyjeżdżasz, wymieniasz prawko na angielskie i możesz zaczynac jeździć. Z wymiana schodzi jakies 3 tyg.
@Lysyn: teraz jak wracam do Polski to na rondach leb sam idzie w prawa strone, lewy ruch to bajka jak dla mnie, tez sie balem a latwo sie jezdzi narprawde
@rvek: To ile tego koksu załadowali Ci na pakę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A i przestawic się na lewostronny ruch ciężko było ?