Wpis z mikrobloga

Intensywna reklama piwa Prażubr na Wykopie skłoniła i mnie, by jednak go spróbować.
Zawsze uważałem, że reklamy na mnie nie działają i kupuję jakiś produkt tylko z własnej, prawdziwej potrzeby, a nie zmanipulowany przez marketingowców. Teraz dostrzegłem, jak bardzo reklama potrafi wzbudzić ciekawość i chęć chociażby spróbowania danego produktu. Zacząłem sobie uporczywie myśleć, "cholera, ciekawe jak ten Prażubr smakuje, muszę koniecznie go przetestować".
No i ostatnio kupiłem czteropaczka i powiem wam, że piwo jest naprawdę rewelacyjne. Zdecydowanie jedno z lepszych, koncernowych piw. Delikatne, pyszne, wchodzi jak soczek, ale dalej wyraziste, smakujące jak prawdziwe piwo. Może to kwestia przyzwyczajenia, bo najczęściej doję browary o oprocentowaniu 7-9%, ale naprawdę - w porównaniu z takim Lechem czy Harnasiem to jest mega. Mój różowy też potwierdza, że piwko jest bardzo dobre, więc to nie tylko moja opinia.

A reklama jest fajna, 100-kroć bardziej wolę taką reklamę od nachalnych, grających, krzykliwych gówien atakujących zewsząd, jak tylko nie masz AdBlocka. No i ten motyw z powrotem do starych wersji Wykopu <3 Taki marketing to ja rozumiem i szanuję. Jeśli dzięki temu mój ulubiony portal internetowy może się utrzymać i mieć kasę na dalszy rozwój i inwestycje, no to ja tylko temu mogę przyklasnąć!

#niepopularnaopinia #przemyslenia #reklama #marketing #piwo #aferazubrowa #prazubr
  • 5
@GraveDigger: Nie atakuje, gdyż jedyną formą animacji jest strzałka w suwaku zachęcająca do kliknięcia na starsze wersje Wypoku. Nic nie mruga, nic nie świeci, nie gra i nie #!$%@?. Owszem, może zajmuje trochę ekranu, ale na moim dużym monitorze 24'' to nie ma wielkiego znaczenia. I tak przyzwyczaiłem się do obecnego, modnego w webdevie layoutu landing pages, gdzie slidery zabierają 3/4 ekranu i tak czy siak musisz się nascrollować, by dojść