Wpis z mikrobloga

Kupiłem laptopa Lenovo y50-70 przez x-koma. Co się później okazało? W laptopie bateria trzyma 2 godziny na maksymalnym oszczędzaniu energii, dodatkowo na ekranie czesto pojawiają się migające poziome zielone paski. Laptopa odesłałem na gwarancje do Lenovo, po 2 tygodniach wrócił do mnie. Jak udało mi się dowiedzieć od serwisanta, nie stwierdzono żadnych usterek mimo, że na stronie producenta jest napisane, że bateria powinna trzymać do 5 godzin, o migającym ekranie nie wspominając. Jestem #!$%@?, bo działanie komputera pogarsza się coraz bardziej. Tak jak kiedyś mogłem grać w gta v normalnie na ustawieniach ultra-high, tak teraz po formatach, reinstallowaniu sterowników nawet na low gra nie chce chodzić płynnie.

Mireczki powiedzcie mi co mam zrobić w takiej sytuacji? Iść do rzecznika praw konsumenta? Dla mnie to jest całkowita porażka żeby laptop za 4000zł działał w ten sposób.

#laptopy #komputery #xkom #lenovo #kiciochpyta #serwispc
  • 23
@pijawka: tez mam y50-70 problemów z bateria czy wydajnoscia nie mam ale za to migocze mi ekran i czasem tak zamigocze ze zdechnie ekran na amen a zeby sie włączył to trzeba go zamknąc i otworzyc od nowa. No i przyciski touchpada lewy i prawy ledwo co działają mało palca nie złame zeby zadziałał jakis.
Niedługo leci na gwarancje ale zawioze go osobiscie do sklepu w którym go kupilem.
To jest
@pijawka: Załóż temat na jakimś forum komputerowym. Potem napisz maila bezpośrednio do Lenovo ( ale nie do serwisu, tylko do obsługi klienta czy coś takiego ), opisz dokładnie cala sprawę, wyślij skany raportu serwisowego, oraz zdjęcia na których widać ze są te zielone paski na ekranie. Od razu w mailu napisz ze nie jesteś zadowolony z ich serwisu itp i ze chcesz zwrot pieniędzy (którego nie dostaniesz raczej ale coś napisać
@pijawka: Nie wiem. Jak Ci xkom odda kasę od tak to raczej będzie ich dobra wola. Dawno kupiłeś tego laptopa.? Ja w swoim przypadku nie uderzalem do sklepu gdzie kupiłem tylko od razu do producenta wiec nie wiem jak się sklepy zachowują w takich sytuacjach.
@pijawka: @kapuczinho: Niestety #xkom to faktycznie sklep z czarnej listy. Zdecydowanie nie polecam. Ostatnio reklamowałem baterię w tablecie, bo zepsuła się całkowicie tak jakby baterii nie było w ogóle. Xkom wypiął się na reklamację i kazał zapłacić za wymianę baterii. Tak, więc unikajcie xkom, bo będziecie mieć problemy przy reklamacjach.
@pijawka: bardzo nam przykro z powodu problemów z Twoim komputerem. Niezwłocznie zajmiemy się Twoją sprawą i postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie. Prosimy o kontakt poprzez wiadomość prywatną wraz z numerem reklamacji oraz wszystkimi szczegółami dotyczącymi całej sprawy
@kapuczinho: Do mnie napisali to samo, a sprawa i tak była zlana. Nie ma co wierzyć w tą ich troskę bo ich "zapoznanie się ze sprawą" w moim i pewnie w wielu przypadkach niczego nie zmienia. Ja sobie dodałem tag xkomu do ulubionych i mam zamiar przestrzegać przed nimi w przyszłości. Co prawda wymiana baterii nie majątek bo 85 zł, ale może komuś oszczędzę przykrości, bo zdecydowanie nie jest to sklep