Wpis z mikrobloga

@Vasek: mój pala deck jest pół aggro a pół control i w 90% przed c'thunem to ja kontroluje pole. Gorzej mi sobie z nim poradzić gdy już jest na polu w następnej rundzie. Mój szczyt to przetrwanie 3 c'thunow z 16+ atakiem ale to wtedy jest przedłużanie agonii
@Vasek: inne bloki to patron, u szamana przywołanie miniona przeciwnika i swojego tym spellem i tyle chyba. Moim zdaniem c'thun powinien mieć buffa tylko do tej swojej zdolności a nie do statow. Ewentualnie atak powinien następować w następnej swojej turze po wyrzuceniu go. 3 miniony a tym ma już ponad 10 ataku i prowokacje. Szkoda ze jeszcze szarży mu któryś nie daje.
@Vasek: tylko ten co ma 6 nie robi ci 20 dmg na ryło i zostawia po sobie 20/20 na polu. Łatwiej w 10 turze zabić 6 niż 20 gdy jedyną opcją jest bgh. A i nerf powinien być na shield slam. Nie może być tak że używając 2 kart zyskujesz 10 hp, masz 6/6 na polu i usuwasz co chcesz u przeciwnika za 8 many. powinno być, że tracisz przy tym
@krasecz: Wszystko kuwa znerfić.
EVERYTHING.
Co z tego, że teraz wojownik ma tylko 2 sensowne bronie.
Co z tego, że odpadł death's bite
Fajnie, że żeby dostac te 10 armora trzeba mieć zbuffowanego C'thuna, bo poza tym, to to są puste kreatury za 6 many.
Fajnie, że mimo wszystko można dostać #!$%@?.
A wiesz, że warrior masz jeszcze combo dwóch kart za 1 many (inner rage i execute), które rozwali każdą
@Vasek: Umyka ci ważny element. Różnica jest gdy używasz inner rage i execute i tylko zabijasz przeciwnika a różnica gdy robisz to samo masz 10 armoru który jest lepszy od heala i zostawiasz 6/6 na polu. Jeśli to nie jest op to nie wiem co jest. I jak już powiedziałem 10/10 c'thuna to robisz na dwie karty spokojnie juz w 3 turze.
@krasecz: Dobra, bo nie dotrę z tym, że control warrior nie jest taki op, a ci stronnicy to nie jest uber wombo combo.

Podobna sytuacja była u locka gdzie miał dark bomb które jest bardziej gowniana wersją frostbolta i została usunięta ze standardu.


Ale warlock ma 'za 3 many zadaj 4' i 'za 1 many zadaj 4', do tego siphon soul za 6, który go leczy, do tego otchłań za 8
@Vasek: tak masz rację ale najbardziej chory removal to ten woja. Nie porównuj tych removali do tego co ma wojo. żaden removal nie ma takiego combo jak on ma
@Vasek: nie bardzo bo nie ma efektu na polu, nie healuje i minion który wrzuciles będzie dostępny ewentualnie w następnej turze jak masz farta. Jak pisałem wcześniej armor> heal bo nie ma max pułapu więc zawsze masz 100% efektywności.