Wpis z mikrobloga

@jomo: Ponieważ potwierdzeniem wykonania usługi przez serwis jest dla szajsunga skan tabliczki znamionowej telefonu z numerem imei i s/n. Bez tego samsung nie zapłaciłby serwisowi za usługę. A co do softu samsung wymaga na serwisach wgrywania nowego oprogramowania przy każdej wizycie w serwisie. Następnym razem z telefonem trzeba wysłać karteczkę że kategorycznie nie chce się zmiany softu
  • Odpowiedz
Warto kupić inne/lepsze słuchawki i korzystać przez 1.5 roku. A po tym czasie oddać na rękojmie i żądać nowego telefonu, bo nie można go oddzielić od zepsutych słuchawek, więc uszkodzenie znaczne.
  • Odpowiedz
@Mojerto: @jomo: ale inba.... gówno burza... skąd pewność, że winny nie jest telefon? może to on ma uszkodzone wejście minijack, Samsung ma obowiązek sprawdzić telefon, czy to nie przypadkiem on jest źródłem całego zajścia.... i słuchawki będą testowane na twoim telefonie. Jest też coś takiego jak usterka nieregularna - która może wystąpić i chwilowo zaniknąć, aby zminimalizować ryzyko działają w taki a nie inny sposób. Słuchawek nie wymienią na nowe,
  • Odpowiedz