Wpis z mikrobloga

Kupiłem nowego Macbook Aira kupionego w USA. Wszystko fajnie, tylko martwi mnie, że gdy chce sprawdzić gwarancję na podstawie numeru seryjnego dostaje taki komunikat:

Potwierdź datę zakupu swojego produktu.
Firma Apple nie jest w stanie podać informacji o przysługującym Ci zakresie serwisu. Będziemy mogli wyświetlić te informacje dopiero wtedy, gdy zalogujesz się przy użyciu danych konta Apple ID i podasz datę zakupu swojego produktu.

Wie ktoś czym to jest spowodowane? Pomogą mi z tym problemem w iSpocie?
#apple #macbook
  • 10
  • Odpowiedz
@Lumeen: Jak masz dowód zakupu powinni według niego wbić GW. Jeżeli nie masz zadzwoń na infolinię Apple. Oni mają w systemie info o aktywacji i powinni ustawić Ci gwarancję. Mi tak ustawiali dla mbp ze Szwecji, nie miałem dowodu zakupu ale okazało się, że w systemie jest jakaś data i według niej ustalił konsultant gw.

Nie wiem czy iSpot może takie rzeczy robić.
  • Odpowiedz
@Czipsu: Gdy podaję datę pierwszego uruchomienia dostaję coś takiego: Niestety, nie możemy teraz wykonać tego żądania. Spróbuj ponownie później.

Z tego co wiem gwarancja obowiązuje od pierwszego uruchomienia. Komputer był kupiony parę miesięcy temu - nie wpisywałem tej daty bo szkoda mi kilku miesięcy gwarancji.
  • Odpowiedz
  • 0
@gogu: Zadzwoniłem na infolinię. Mój problem polegał na tym,że wpisywałem datę aktywacji, konsulat polecił mi wpisać datę zakupu (tę z paragonu) i wtedy zadziałało.
  • Odpowiedz