Mirki, jestem totalna zielonka, jestem finansista, ale dzisiaj w korpo wrzucili jakis pomysl, zeby kazdy z mozliwych osob sprobowal Grazynkom zautomatyzowac troche pracy. I padlo na autoit - wszystko jest ok, nawet gdzies kiedys slyszalem, nawet cos kiedys tam namazalem, ale no... to nic. W tej chwili nawet nie umiem kurde wskazac kursora myszy zeby sie pojawil w dokladnym miejscu. Ni chu, nic. Potrafie zlapac jakis kolor i to nawet wskazac, ale nic sie nie dzieje z tym, ze ma cos kliknac.
Co potrzebuje zrobic? Na poczatek, szczesciem by bylo zeby kursor myszki sam wskazal pole (znam narzedzie wskazujace dokladnie pole klikniecia), pozniej zeby kliknal w to pole. I pozniej zrobic petle do tego i wskazac drugie pole. I caly jeden proces testowy ma byc taki. Podsumowujac - na poczatek potrzeba mi wskazac dokladne miejsce kursora i zrobic do tego petle.
Pomocy Mircy, dlaczego kazdy kurde musi jakis kod pisac? Wiem, ze 15k, ale ja nie potrzebuje 15k i troche mnie wdupili dzisiaj w pracy.
@Bozyszcze: A myslisz, ze powiedzialem, ze chce podwyzke za to? Nie, to po prostu jest zadanie, ktore jest inne od tego, co robimy codziennie. Mi sie spodobalo, a jakby to mialo pomoc innym, to tym bardziej. I nikt nie wymaga ode mnie zrobienia skryptu na full automatyce, ale w ramach 'szkolenia' chyba. Nikt nie zrobil tego szkolenia, ale moze 15k niektorzy za klepanie c++ dostaja, nie? :D
@milvanb: Na AutoIt sie akurat znam(na poziomie hobbistycznym), i mogl bym Ci cos nawet napisać, ale nie mam chwilowo komputera. To o czym piszesz to absolutne podstawy. Szukaj w google hasel pokroju autoit tutorial itp. Wbrew pozorom dobrymi zrodlami wiedzy sa strony pokroju mpcforum.pl itp. Zacznij od pętli, Ifow, zmiennych itd. Jednak moim sktomnym zdaniem, napisanie uzywalnego makra bedzie wymagalo od Ciebie troche samozaparcia, ciekawosci i czasu. Ps. autoit ma bardzo