Wpis z mikrobloga

@L3stko: granie w na PS4 przez PC/MAC jest porażką jako idea. Przecież to samo można robić o wiele lepiej na PC niż na konsoli. Jedyne usprawiedliwienie to exclusivy...
Przeciwko jest:
1. input lag,
2. różne warunki w sieci lokalnej (np. ktoś strumieniuje w HD)
3. średnia grafika gier na PS4 w porównaniu z odpowiednikami na PC (chociażby sama już rozdzielczość, a raczej brak np. 4K na konsoli),
Przycinanie na bank wiąże
  • Odpowiedz
@Ingvarr100th: nie wiem jak w tej apce, ale identyczna funkcja strumieniowania obrazu z PS4 działa już na PSV.
Input lag tam prawie nie istnieje jeżeli grasz w sieci w lokalnej i oba urządzenia mają dobry zasięg sieci - podejrzewam, że tu jest podobnie
  • Odpowiedz
@nilhir: to wszystko zależy od ludzi będących w sieci lokalnej oraz medium przesyłowego. Input lag zawsze jest, nawet na bezpośrednio połączonym padzie czy klawiaturze. Dodając pośredników ten lag się zwiększa. W lokalnej może być mały ale zawsze to będzie kilkanaście do kilkuset milisekund.
  • Odpowiedz
@Ingvarr100th: jasne, ale w normalnej sytuacji gdzie 1-2 domowników normalnie korzysta z sieci (nie ściągając nic) bez problemu grałem nawet chwilę w driveclub co jednak wymaga minimalnego opóźnienia. Od strony technicznej ten streaming był naprawdę dobrze zrobiony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz