Wpis z mikrobloga

Witam cześć i czołem! #bukmacherka #aletypiara #przetypiara #protypiara

Idąc za ciosem nowych wyzwań, postanowiłam przybyć do Was ze swoją bukmacherską aktywnością! Pewnie pomyślicie sobie co kobieta może wiedzieć o sporcie, a już w ogóle o bukmacherce ;) Zaskoczę Was, gdyż jestem wielką miłośniczką piłki kopanej! Od kilku lat rekreacyjnie zajmuję się także bukmacherką, w tym od ponad 6 miesięcy piszę analizy przedmeczowe średnio dwa razy w tygodniu. Oprócz tego moją wielką pasją jest poker, w którego gram już ponad 10 lat!

Co tutaj znajdziecie? Głównie typy, które przygotowuję z analizami, ale też pokerowe zajawki, których u mnie z pewnością nie brakuje.

Tytułem wstępu zapraszam Was do moich dzisiejszych typów, które znajdziecie tu: http://bit.ly/1RRyYIS

Jeśli jesteście ciekawi moich poprzednich typów, to tutaj znajdziecie podsumowanie po kilku miesiącach przedstawione w liczbach: http://bit.ly/1QC1f26

BTW, jeśli chcecie podyskutować o samych typach to zapraszam do mojej grupy na Facebook'u o nazwie #teamkejsi

Niech BUK będzie z Wami ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wasza Typiara
SzefowaKejsi - Witam cześć i czołem! #bukmacherka #AleTypiara #PrzeTypiara #ProTypiar...

źródło: comment_Fde862xk7DDfhXwus084PVZL0haMYfKN.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
@brntfgt: Gdybym miała pisać bardziej dogłębne analizy, to musiałabym spędzić połowę dnia na wyszukiwaniu i z pewnością wtedy tak ochoczo bym się już tym nie dzieliła, bo nie oszukujmy się byłoby to EV- :) Nawet pro typerzy tak nie robią ;) Druga sprawa, że rozgrywki śledzę regularnie, oglądam mnóstwo meczy z Premier League i swoje typy opieram też o obserwacje, a nie wszystkie fakty, które zauważę opisuję w swoich analizach, bo
  • Odpowiedz