Wpis z mikrobloga

@Gremo: nie słuchaj tego gadania o filtrach, o awaryjnych francuzach .... sam mam francuza 1.6 hdi 110 km, i co? i nic.... Auto ma 250 tys przebiegu i dalej jest na fabrycznym dwumasie (ale powoli już szykuje się wymiana ....) filtr FAP do tej pory oryginalny, nigdy nie było z nim problemów tylko dolewany ten środek do wypalania, bo auto głównie trasy jeździ, wtryski też nic nie robione przy nich, turbina
  • Odpowiedz
@Gremo: gratuluje autka, meganka całkiem fajnka ( ͡° ͜ʖ ͡°) Oczywiście odbiega od sebkowego wyobrażenia auta ( ͡° ͜ʖ ͡°) ja osobiście jeszcze raz gratuluje kreatywności i nie podążania wytartymi szlakami ( ͡° ͜ʖ ͡°) aaaaa jedyne co to wymiana żarówek może być czasochłonna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@normanos: @Mr_Przemyslaw: A co jest złego we francuskich autach? Poważnie się pytam, bez żadnych złośliwości. Bo osobiście takie wypowiedzi traktuje na równi z bajkami o bydlęcej żółci w Tyskim :) To jest mniej więcej ten sam poziom Januszowania. Jedyna podwyższona awaryjność, która jest poparta danymi to czasy pneumatycznego zawieszeniach w Cytrusach z początku lat 90. Faktem jest, że wszystko się zużywa i nic nie jest wieczne, a stare to tylko
  • Odpowiedz
@Gremo: Kilka porad od posiadacza równie znienawidzonego modelu Renault, czyli Laguny 2.2 DCi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1. Zmieniaj olej nie więcej jak co 10-15 tys. kilometrów.
2. Olej lej oryginalny Elfa, zalecany do tego silnika (możesz napisać maila do Totala).
3. Tankuj tylko na pewnych stacjach, nie żadne JanuszOil itd.
4. Co kilka tysięcy kilometrów wlewaj środek do czyszczenia wtrysków np. STP.
5. Dbaj o akumulator.
  • Odpowiedz
@artur1792: 1.Uszczelka pod głowicą to element, który może paść zawsze praktycznie niezależnie od przebiegu.
2.Masz u siebie jeden z najlepszych dostępnych diesli.
3.Regularnie go serwisujesz i jeździsz nim głównie jak na diesla przystało.
4.Do tego pewnie masz jakiś nieszczególnie skomplikowany model.
  • Odpowiedz