Wpis z mikrobloga

Jeżu kochany, nigdy bym się nie spodziewała takiego odzewu. Myślałam, że będzie max z 10 plusów, a tu proszę, gorące :D

W związku z tym, że dużo osób już do mnie napisało i już nie chce mi się pisać tego samego po raz n-ty, napiszę tutaj:
Na razie zamówień nie zbieram. Nie "pracuję" regularnie, idzie mi to jeszcze dosyć powoli i czasami długo nic nie robię. Nie chciałabym się deklarować, że zrobię, żeby potem komuś nie było przykro, że zamówił a nie dostał.

Czasami będę sprzedawać te miśki, które już się zrobiły. Miałam też taki pomysł, żeby robić zamówienie hurtowe w stylu: "będę robić to i to, cena taka i taka, zbieram zamówienia i jak będą gotowe to was powiadomię". Co Wy na to?
Oczywiście nie obejdzie się bez rozdajo, ale wszystko w swoim czasie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Sówki cieszą się taką popularnością, że to oczywiste co będzie.

I jeszcze jedna ważna sprawa: nie chciałabym usłyszeć IOIOOOO pod domem za sprzedawanie maskotek na czarnym rynku ( ͡° ʖ̯ ͡°) nie znam się w ogóle na biznesie ani księgowości, a chciałabym, żeby wszystko odbywało się legalnie. Robię to tyko hobbystycznie, więc działalność gospodarcza to chyba jednak odpada (może umowa o dzieło?). Jeśli ktoś ma na ten temat jakąś wiedzę to ja ją chętnie przyjmę na PW :)

#welniakiodaqu

edit: wrzucam zdjęcie Pana Świnka, mojej pierwszej maskotki, żebyście mieli porównanie jaki postęp poczyniłam w ~3 miesiące
źródło: comment_oszdd78TOWO82I1BGaUCeQrklOCRCt3R.jpg
  • 6
@aquilegia: Szczerze mówiąc jak na razie trochę zbyt ascetyczne, bez charakteru. Brakuje w tych szmaciankach czegoś co by Twoje prace wyróżniało spośród produktów innych rękodzielników.

Na razie 5/10 ale fajnie że robisz postępy :)
@worldmaster: Spokojnie, na czymś się trzeba rozkręcić ( ͡° ͜ʖ ͡°)