Wpis z mikrobloga

@2PacShakur: gorączka świątecznych zakupów, to i trochę poszalałem przepłacając prawie dwukrotnie ;-) A co do rękojmi, solidne narzędzie w rękach konsumentów, niestety dla nich, rzadko zdają sobie sprawę z jej mocy. A sam sprzedający z linku powyżej - wygląda solidnie.
  • Odpowiedz
@ChineseMobilePhones: @FuriousPredators: Najważniejszą rzeczą związaną z rękojmią jest fakt, że... mało osób zdaje sobie sprawę z jej istnienia. Gdzieś ktoś słyszał o jakiejś europejskiej gwarancji 24 miesięcznej, wcześniej o niezgodności towaru z umową, ale świadomość konsumentów, co do należnych im obecnie praw jest znikoma.

Podstawowa różnica pomiędzy gwarancją a rękojmią polega na okresie obowiązywania - w pierwszym przypadku to gwarant dowolnie ustala jej zakres czasowy (trzymam w ręku kartę gwarancyjną
  • Odpowiedz