Wpis z mikrobloga

#gearbest

Dostałem w koncu Mlais Mx base, i się zaczeło, screen protektor doszedł pęknięty - napisałem ticketa bez odzewu od 8 dni.
Telefon wydawal się sprawny, ale okazało się, że głupieje mu zasięg razem z transmisją danych. Wgrałem od nowa soft dalej to samo. Jak im zwrócić ten telefon, skoro na tickety nie odpowiadają. Niestety zapłaciłem kartą kredytową, więc spór przez paypal odpada.
  • 13
zlozylem chargeback, a odpisal mi gearbest ze standardowa regulka, co nie dziala, co zrobilem zeby naprawic i ze mam wyslac zdjecia. Jak to sie ma teraz do chargeback, maja do mnie ponoc dzwonic z banku i cos sie dopytywac.
Ja im od razu napisalem, ze nie interesuje mnie naprawa tylko chce kase na konto. Odeslac moge, jednak wole chyba dolozyc i kupic sobie xiaomi. Tylko dalej nie wiem jak to sie potoczy