Wpis z mikrobloga

@Weebo3D: Jakiej rozdzielczości telefon polecacie aby dało się to nazwać "VR"? Ja na "tekturowych" okularach z beznadziejnymi soczewkami prawie nic nie widzialem - nexus 4 niestety ma tez nienajlepszy wyswietlacz 768 x 1280.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@wysuszony: pracujemy nad goglami z pleksi, jednak docelowo chcemy przejść na formy wtryskowe. druk 3d jest dobry do produkcji wybranych elementów lub prototypów.
  • Odpowiedz
@Python: Generalnie każdy inaczej czuje i postrzega obraz VR, dla każdego poziom akceptowalności obrazu inaczej się układa. Różnica pomiędzy HD, a FullHD jest naprawdę duża. Kluczową rolę odgrywa tutaj ppi, czyli zagęszczenie pikseli na cal. Według mojego gustu, 420ppi daje już przyjemny w odbiorze obraz. Polecam szukać telefonów minimum FullHD.
  • Odpowiedz
@ibeafraidi: pomaga o tyle, że odpala się apka po prostu po włożeniu, inaczej musisz manualnie przed, więc to lekkie udogodnienie :)

@diabejohn: @Weebo3D: jak ciężkie są te gogle (+telefon)? Po jakim czasie zaczyna odczuwać się zmęczenie spowodowane użytkowaniem?
  • Odpowiedz
@ibeafraidi: Tak NFC pozwala uruchamiać domyślną aplikację. Moim zdaniem w praktyce jest to zbędny bajer, ponieważ przed włożeniem telefonu w gogle raczej będziesz chciał sam wybrać co oglądać, np. Youtube, Gra, Animacja itd. :)
  • Odpowiedz
@Nikczemny: Same gogle ważą około 165g. Myślę, że to bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę ich trwałość. Telefon to oczywiście zależy :) np. mój Galaxy S5 waży 145g. Co do zmęczenia - ciężko powiedzieć. Najlepszą odpowiedzią jest: To zależy :) A zależy od indywidualnych uwarunkowań, zmęczenia itd. Są osoby, które po kilku minutach robią przerwę, a są tacy którzy mogą kilka h spędzić i brak skutków ubocznych. Zauważyłem też taką zależność,
  • Odpowiedz
  • 3
@Weebo3D: kupiłem wasze gogle i polecam! nie ma porównania do plastikowych czy tekturowych. soczewki zwiększaja przyjemność z używania :)
  • Odpowiedz