Wpis z mikrobloga

Czołem!
Rozglądam się za nowym monitorem, może ktoś coś tutaj doradzi.
Zakładam budżet na poziomie ok. 600-700 pln, ale jestem elastyczny jeśli będzie warto dołożyć.
Wymagania/marzenia :)

- 24 cale
- sprawdzający się w grach (Wiedźmin, Battlefield etc....), więc pewnie niski czas reakcji + jakieś sensowne odświeżanie.
- pozwalający obejrzeć film/serial
- czasem muszę też w domu popracować z dużą ilością tekstu i tabel - fajnie jakby się dało na nim czytać :) (mam w pracy IIyama Prolite B2480HS - do tekstu nie jest zły)
- HDMI? Mam zintegrowaną z procesorem kartę (AMD A10-7850K) z takim wyjściem zdaje się, więc fajnie byłoby wykorzystać (to już standard, prawda? :) )
- podstawka z regulowaną wysokością (!)

Ostatni monitor kupiłem chyba 6 lat temu, więc nie mam pojęcia co się dzieje w branży. Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem :)
Z góry dzięki za propozycje.

#pytaniedoeksperta #monitory #pc
edit: (za sugestią wołam entuzjastów PC #pcmasterrace
  • 13
  • Odpowiedz
dodałem, nie wiem czy zadziała


@Euphor: Nie, edycja nie "woła" ludzi obserwujących tag. Wołane są tylko tagi które są przy dodaniu wpisu, więc edycja nie działa, usuwanie tagów też nie (wołają nawet gdy się je usunie).
  • Odpowiedz
@Euphor: a ten twój stary 2480 to jest zły?
osobiście mam 2481 i jestem zadowolony, jedyny upgrade tak naprawdę to:
- winycj calów
- wincyj pikseli
- IPS

27" calowe kosztują >1k - odpada
1440p kosztują >1k - odpada
sensowne, dobre IPS 24" chyba też kosztują >1k ale to trzeba by sprawdzić
  • Odpowiedz
  • 0
@kinky_savage: ten 2480 mam w pracy, w domu stoi HP 19" z piszczacymi kondensatorami. Nie wiem czy ta iiyama sie sprawdzi w domu.
Dalej jestem w punkcie wyjścia.

@Goglez: ok, dzięki za wskazówkę, uczymy sie całe życie
  • Odpowiedz
@Euphor:

ten 2480 mam w pracy, w domu stoi HP 19"

sorki, umknął mi szczegół

- 24 cale

tona takich teraz na rynku