Aktywne Wpisy
Bardamu +90
Mózg mi paruje jak pomyślę o ludziach biorących 500,600,700 i więcej tysięcy kredytu na kwadrat w wielkiej płycie. Brudne klatki, zapach farby olejnej na korytarzu, rury na wierzchu, żeberkowe kaloryfery i plusk kloca sąsiada wydobywający się w toalecie przez pion biegnący za tekturową ścianką. Dobrze, że nasi budowniczowie nie poszli w ślady tych radzieckich, bo do zestawu dochodziłby jeszcze fetor gnijących śmieci z sypu na klatce. W dodatku przez większość dni w
psycha +344
2. Każdy konsultant mówi coś innego
3. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, a rachunki nieskorygowane wciąż przychodzą (i te żałosne tłumaczenia "a mamy chyba jakiś błąd w systemie")
4. Zrywane połączenia z infolinią, przez co dobijasz się ponownie i tracisz 10 minut na ponowne przedstawienie swojego problemu.
5. Każdy konsultant mówi co innego
6. W biurze, w Katowicach, niekompetentna obsługa typu: 'rozkładam ręce