Wpis z mikrobloga

#ejejej @ZespolmBanku
Szczycicie się, że jesteście IKONĄ MOBILNOŚCI. XXI wiek motzno.
Jako klient dawnego Multibanku byłem traktowany jako klient drugiej kategorii (choć miało to swoje plusy). Oddzielna aplikacja (IKONA MOBILNOŚCI KEK) ale mogłem chociaż jednocześnie z jednego telefonu korzystać ze swoich obydwu kont. Teraz muszę 3 razy wpisać złe hasło, połączyć tele z drugim kontem, wysłuchać nudnego bota i cieszyć się dostępem mobilnym w IKONOE MOBILNOŚCI. Inne warunki traktowania - na szczęście nie musiałem płacić 7 zł za wypłatę pieniędzy w oddziale gdy padł mi chip w karcie (w przeciwieństwie do tej stricte mBankowej xD). Nie mogłem korzystać ze wszystkich usług dostępnych dla klientów mBanku (chociaż jak wyczytałem się od czego nie ubezpieczacie sprzętu to aż żal mi się zrobiło waszych klientów xD). To, że podajecie mi nieaktualny stan konta w smsie, za który muszę ekstra płacić (IKONA MOBILNOŚCI XDD) i smsy potrafiły przyjść o 3 w nocy jakoś przebolałem - wystarczyło spróbować wypłacić w bankomacie kwotę większą niż mam na koncie - dostawałem aktualny stan konta (co śmieszniejsze sms z pakietu mógł przyjść 3 dni później a i tak pokazywał zawyzony stan). Ale dziś przeszliście samych siebie. Potrzebuję wyciąg z historii transakcji kartą do reklamacji. Nie mogę go sobie sam wydrukować w formie wystarczającej do reklamacji. Nie mogę też tego zrobić w oddziale. Muszę zamówić LIST ZA 10 ZETA. Oczywiście można też poprosić o maila. ZA KOLEJNE DODATKOWE 5 ZETA (ikona mobilności top kek). Ewentualnie mogę odebrać w placówce ale ta przyjemność będzie mnie kosztować 40 cebulionów. Nie mogę wybrać samego maila. XD za 5 zeta. XDD
#mbank #gorzkiezale
  • 1