(A)non: witam, aktualne? (J)a: tak A: ile za to? J: za ile pojedziecie? (rozumiem, że teraz jest trochę drożej więc nie zniechęcam swoimi standardowymi stawkami) A: 1400 J: płacimy w jedną stronę A: ale to jest w jedną...
@kozaqwawa: to nie usprawiedliwia podnoszenia stawek o 100% moim zdaniem. Mam od #!$%@? ładunków na DE, ale jemu nigdy nic nie sprzedam, nawet jak sytuacja się zmieni...
@kozaqwawa: dlatego wszystkie towary na export w polsce czekają aż auta łaskawie zrobią swoje kabotaże i przerzuty po UE i wrócą za 3 tygodnie , wszystkie czekją bez wyjątków
@kozaqwawa: no widzisz to jest kwestia podejścia, ja mam te same stawki od 3 lat na tych kierunkach i z moimi stałymi przewoźnikami jeżdżę w tej samej stawce cały czas niezależnie od tego czy mam tańsze auta czy nie. Jak są auta to wiadomo, że dam je komuś, kto nie zrobił mi gwintu w dupie jak była okazja tylko chciał współpracować. Gorzej jak nie ma aut wtedy muszę dołożyć i wykluczam
Mam nadzieję że #!$%@? niemieckie z lutego 2022 roku długo nie zostanie zapomniane. Pamiętacie jak Niemcy nie pozwalali Brytyjczykom przelatywać na ich terytorium?
(A)non: witam, aktualne?
(J)a: tak
A: ile za to?
J: za ile pojedziecie? (rozumiem, że teraz jest trochę drożej więc nie zniechęcam swoimi standardowymi stawkami)
A: 1400
J: płacimy w jedną stronę
A: ale to jest w jedną...
@przeo: oczywiście, odwrotna sytuacja nie usprawiedliwia też sprzedawania ladunków poniżej kosztów transportu ( ͡° ͜ʖ ͡°)