Wpis z mikrobloga

Nie mam wielkie doświadczenia jeśli chodzi o pracę, bo w wieku 20. lat dopiero od tygodnia zaczynam tworzyć sobie pierwszą pozycję w CV, ale już mam kilka wniosków na temat ludzkich zachowań i tego jak zaczyna się we mnie rodzić nienawiść do Ukrainy. Nie dość, że do przyjazdu do kraju potrzebują wizy, a więc potwierdzenia tego, że mają gdzie spać. Jako hostel mamy im to wysyłać, ale dopiero po tym jak wyślą nam przynajmniej połowę ceny za łóżko/pokój. O ile kontakt z każdą narodowością jest banalnie prosty - wrzucamy im szablon na daną sytuację (bo są to sytuacje które się pojawiają wiecznie) -hej, numer karty kredytowej jest błędny, prosimy o poprawę. -hej, przyjęliśmy rezerwację... o tyle z sąsiadami nie dość, że trzeba się "wspiąć" na niziny intelektualne by zrozumieć jak w XXI wieku można na -czy mógłbyś podać dane karty kredytowej; wysłać jedynie jej numer, który mogę sobie co najwyżej wydrukować i podetrzeć dupę; to jeszcze trzeba porzucić wszystkie nauki języka angielskiego po to, by wcielić się w 7-letnie dziecko które śpiewa piosenki z MTV przekształcając wyrazy tak jak je słyszy, aby zrozumieć o co im właściwie chodzi.
Dopiero uczę się tego jak ludzie z danych krajów reagują na różne sytuacje, czy są otwarci, czy nie... I o ile nie zwracam już nawet uwagi na Japończyka biegającego po hostelu w kimono (o ile istnieje męska wersja tego stroju) i wychodzącego na dwór w tym właśnie stroju (nadal nie wiem po co), czy wielkie grupy 'biznesmenów' którzy chcą od nas byśmy podali śniadanie godzinę wcześniej tylko dla nich (umówmy się, śniadania w hostelach są 'wliczone w cenę' czyli są to śniadania ratujące dupę kacującym imprezowiczom) albo czy możemy im spakować produkty, bo SKORO WLICZONE W CENĘ (a myślałem że to cecha typowo polska); tak u ludzi z Ukrainy zauważyłem tendencję do "powinniście się cieszyć że wydajemy nasze pieniądze w waszym kraju".