Mirasy Zastanawiam się nad następnym motocyklem dla siebie, mam sporo czasu bo ręka po operacji nadal nie bardzo chce się ruszać :/ ale gdyby doszła do sprawności jeszcze w tym sezonie, mam na dwa koła jakieś 8,5-9k, ale nadal nie wiem co kupić. Póki co najbardziej skłaniam się ku Kawasaki KLE650 Versys (tutaj może być ciężko, bo ładne są na aukcjach raczej powyżej 10k), zastanawiam się też nad Hondą CBF600. Spodobała mi się też Yamaha TDM850, ale z tego co się dowiedziałam to raczej dość ciężki sprzęt dla rosłych facetów... Dlatego ciekawa jestem Waszych pomysłów na motocykl spełniający moje oczekiwania:
-wygodny, wyprostowana pozycja za kierownicą -silnik nie singiel -moc powyżej 50KM -z owiewkami -ciężar do opanowania dla babki 172cm wzrostu -możliwie ekonomiczny i bezawaryjny -dwie tarcze hamulcowe z przodu -rozmiar kół raczej szosowy niż terenowy -nadający się na dłuższe trasy
@Jofiel: tak się składa, że prowadziłam kiedyś CBR600F4i i jak dla mnie nie ma on nic wspólnego z wyprostowaną pozycją, nie oszukujmy się ;) nie chodzi mi o wyprostowaną pozycję z perspektywy kogoś kto jeździ rasowym sportem, tylko z perspektywy osoby, która nie jeździ sportami. Mój poprzedni motocykl to był KLE500 i tam jest wyprostowana pozycja
@Jofiel: to masz jakieś spaczone przez rasowe sporty podejście ;) na F4i podparcie na nadgarstkach, zadzieranie głowy i w lusterkach widać tylko swoje łokcie
@legion2012: v-stroma nie ma w tych pieniądzach, tenera to singiel - jak nie wiesz to po co odpowiadasz? wolałabym coś z bardziej wyprostowaną pozycją niż Bandit czy Fazer
@Jofiel: potwierdzam to co mowi @trysekcja F4i blizej do sporta niz do turysty, jest wygodniejsza od łamacza nadgarstków vel RR (wiem wiem, dla Ciebie jak i dla mnie jest wygodny :P), ale do turysty, do totalnie wygodnej pozycji to mu jeszcze hohoho, ale odnoszę się do wersji Sport, bo tylko takową jeździłem, może zwykła F4i jest przyjaźniejsza.
Ja na Twoim miejscu bym wział CBF, wiekszy zasób części itp, z drugiej strony
@trysekcja: Czego nie wiem? Tego, że sama nie wiesz czego chcesz? Prosisz o pomoc, dostajesz ją, lepsze i gorsze podpowiedzi i zamiast dziękuję #!$%@? jaki z ciebie znawca/czyni. pffff
@Stitch: przyznam, że właśnie Versys też mnie bardziej ciekawi właśnie dlatego, że jest o wiele mniej popularny od CBFy ;) jechałam zwykłą F4i i ta pozycja jest dla mnie w ogóle nie do przyjęcia, co kto lubi. w teren się nie wybieram, bardziej mi zależy na dłuższych dystansach po asfalcie w oznaczeniach moto widzę FZ6 Fazer jako jeden i ten sam motocykl.. pokażesz mi o jaką różnicę Ci chodzi?
Mirasy
Zastanawiam się nad następnym motocyklem dla siebie, mam sporo czasu bo ręka po operacji nadal nie bardzo chce się ruszać :/ ale gdyby doszła do sprawności jeszcze w tym sezonie, mam na dwa koła jakieś 8,5-9k, ale nadal nie wiem co kupić. Póki co najbardziej skłaniam się ku Kawasaki KLE650 Versys (tutaj może być ciężko, bo ładne są na aukcjach raczej powyżej 10k), zastanawiam się też nad Hondą CBF600. Spodobała mi się też Yamaha TDM850, ale z tego co się dowiedziałam to raczej dość ciężki sprzęt dla rosłych facetów... Dlatego ciekawa jestem Waszych pomysłów na motocykl spełniający moje oczekiwania:
-wygodny, wyprostowana pozycja za kierownicą
-silnik nie singiel
-moc powyżej 50KM
-z owiewkami
-ciężar do opanowania dla babki 172cm wzrostu
-możliwie ekonomiczny i bezawaryjny
-dwie tarcze hamulcowe z przodu
-rozmiar kół raczej szosowy niż terenowy
-nadający się na dłuższe trasy
Uprzejmie proszę o burzę mózgów ;)
No i szybkiego powrotu do zdrowia :)
@Jofiel:
v-stroma nie ma w tych pieniądzach, tenera to singiel - jak nie wiesz to po co odpowiadasz?
wolałabym coś z bardziej wyprostowaną pozycją niż Bandit czy Fazer
Ja na Twoim miejscu bym wział CBF, wiekszy zasób części itp, z drugiej strony
w teren się nie wybieram, bardziej mi zależy na dłuższych dystansach po asfalcie
w oznaczeniach moto widzę FZ6 Fazer jako jeden i ten sam motocykl.. pokażesz mi o jaką różnicę Ci chodzi?