Wpis z mikrobloga

@SprzedamPlusa: Jeśli zielone to poprawna odpowiedź, a magenta to Twoja odpowiedź to oni coś #!$%@?, a Ty masz rację.
Z ABSem możesz trzymać do końca i skręcać jednocześnie, bez ABSu najlepiej jest hamować jadąc prosto, a przed omijaniem puścić, bo jak masz zablokowane koła to samochód nie skręca tylko sunie się prosto.
  • Odpowiedz
@DannyBreivik: do oporu to sie z abs'em hamuje.

Komputer czuwa nad prędkością obrotową kół. Każdy wysyła komputerowi dane o prędkości każdego z kół i jeśli prędkość jest bliska zeru (poślizg) zmniejsza siłe hamowania danego koła.

Jeśli nadusisz na max bez abs'u to zablokujesz koła (ʘʘ)
  • Odpowiedz
@Zaybatzu: @GwnBrz: @nolemin: Najbardziej mnie ciekawiło po co mam hamować jak coś omijam. Jadę sobie drogą i powiedzmy stoi auto zaparkowane po prawej stronie. No to skoro mi zastawia, to śmig, omijam je. Najpeirw się upewniam oczywiście, że nic nie jedzie. Jak nie jedzie to po co mam hamować omijając? To mi wytłumaczcie, jak możecie. Rozumiem, że jakbym nie był pewny czy mam wolną drogę i tyle a tyle
  • Odpowiedz
@SprzedamPlusa: A wiesz, nawet nie pomyślałem o tym, ale określenie "podczas omijania przeszkody" to nasuwa skojarzenia, że coś jest na środku drogi i dopiero to zauważyłeś (tzn. za późno) :-).
  • Odpowiedz
@zaybatzu ja rozumiem i wiem ze z absem do oporu ale nadal starają sie w tych testach wbić do głowy ze bez należy do oporu, przeczytaj te pytanie dokładnie i zobacz co uznają za prawidłową odpowiedz
  • Odpowiedz
@SprzedamPlusa: ja to rozumiem że jedziesz i nagle coś wyskakuje ci z rowu albo samochód z podporzadkowanej. To z abs hamujesz i jednocześnie omijasz a bez abs hamujesz delikatnie i omijasz żeby nie zablokować kół albo hamujesz i puszczasz hamulec przed ominięciem żeby nie wpaść w poślizg
  • Odpowiedz