Aktywne Wpisy
Nie mam już pojęcia co robić... 27 lat na karku, z różowa poznaliśmy się w szkole i jesteśmy w związku już 9 lat, mieszkamy razem od 7.
Na początku wszystko było super, wspieraliśmy się, odkrywaliśmy jak to jest być samodzielnymi i "dorosłymi", ja praktycznie od początku jak mialem 19 lv poszedłem pracować do firmy, gdzie zarabiałem ledwo ponad najniższa krajowa. Ona dostała się na jakiś staż w korpo, gdzie finalnie po latach
Na początku wszystko było super, wspieraliśmy się, odkrywaliśmy jak to jest być samodzielnymi i "dorosłymi", ja praktycznie od początku jak mialem 19 lv poszedłem pracować do firmy, gdzie zarabiałem ledwo ponad najniższa krajowa. Ona dostała się na jakiś staż w korpo, gdzie finalnie po latach
czerwonykomuch +85
Niezmiennie przypominam, że Polska znajduje się dopiero na 9 miejscu (nie licząc instytucji UE) pod względem wartości sumarycznej pomocy dla Ukrainy i jest wyprzedzana m.in. przez Danię - kraj z połową naszego PKB. Polacy są za to pierwsi do jęczenia o wdzięczność i przeprosiny za krzywdy sprzed blisko wieku. Poczucie wyższości pana Polaka wobec chłopa Ukraińca wciąż panuje w narodzie, podsycane bardzo skutecznie przez ruską propagandę.
Przezabawne jest udawanie, że polska pomoc
Przezabawne jest udawanie, że polska pomoc
Mirki jak u was hula neostrada ?
Przez kilka ładnych lat trzymało u mnie prędkość elegancko tyle ile powinno 10Mbps. Jakoś niecałe 2 miesiące temu prędkość spadła do 4Mbps .Po jakimś czasie zadzwoniłem z pretensjami i konsultantka powiedziała że nic nie nie zrobią do puki prędkość nie spadnie poniżej 2Mbps, na to ja jej odpowiedziałem że za 4 miesiące kończy mi się umowa (neo+TV+tel.stacjonarny) i skoro tak traktują lojalnego klienta to poszukam sobie innego dostawcy :) . Na co pani konsultantka powiedziała że wyśle do mnie technika na ich koszt .
Technik przyjechał i stwierdził że na gniazdku (parter) sygnał jest OK a przy livebox'ie (pociągnięty od gniazdka 12m kabla) są straty . Że wina leży po stronie "starego typu kabla"(zdjęcie w załączniku)
Co jest dla mnie totalną bzdurą bo przez tyle lat internet ciągnął pełną parą i nie było problemów . Kabel sprawdziłem jest cały nigdzie nie przerwany .
Co więcej ostatnio prędkość zaczęła falować prze kilka dni leci ładnie 10Mbps a potem znowu spada do 6Mbps .
Jak to u was jest z prędkością neostrady?
Jakiego innego dostawcę polecilibyście do stacjonarnego PC(+ urządzenia WiFi) w domu .
Ważnym kryterium jest obsługa techniczna ,która w razie awarii SZYBKO przyjedzie i na swój koszt usunie usterkę (tutaj akurat orange całkiem dobrze się spisywało)
Fajnie by też było gdybym nie musiał płacić za utrzymanie linii telefonicznej
A kable mogą paść, sprawdzałeś go na oko, czy jakimś sprzętem?
Kablówka albo jakiś lokalny światłowód - nie mal zawsze najlepsza opcja.
Jak nie mieszkasz w bloku, i nie masz dostępu do takich luksusów, to możesz jak ja.
Kupiłem ruter DWR-116 i modem e3372 w sklepie- za nie całe 300zł, i kartę #rbm 9zł, teraz za 50zł na 100dni mam
@bocian82: przeciążenia po prostu, coraz większa ilość ludzi podpiętych pod ta sama centralkę