Aktywne Wpisy
docent1995 +26
poważnie jest aż tylu naiwnych frajerów? XD
to jest naprawdę straszne, że ten naród jest tak tępy.
#famemma
to jest naprawdę straszne, że ten naród jest tak tępy.
#famemma
matthewonthego +98
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Wołam #xkom może by tak oddelegować jakiegoś pracownika i sprawdzić ile takich reklamacji gwarancyjnych zostało zgłoszonych w ciągu np. ostatnich 3 miesięcy i ile veracomp odrzucił? Jeśli pojawiał by się tu jakiś wzór na niekorzyść dystrybutora, może warto było by to zgłosić Razer-owi (żeby nie było, że "niech ktoś coś", jeśli spora sieć sklepów zwróci się do producenta z taką informacją popartą statystyką to ma to o wiele większe znaczenie niż mail od pojedyńczego klienta)?
Skrót:
1. Nowy wadliwy produkt
2. Polski dystrybutor VeraComp twierdzi, że wszystko ok
3. Razer wymienia sprzęt z miejsca
#razer #veracomp #januszebiznesu
Komentarz usunięty przez autora