Wpis z mikrobloga

Porównuje sobie właśnie wymagania sprzętowe ze #steam gry #pillarsofeternity z innymi grami, w tym takimi z dobrą grafiką w 3D i stwierdzam, że to jakaś totalna kpina i żenada.

Ta gra, w dodatku w rzucie izometrycznym ma sporo większe wymagania sprzętowe niż nie jedna całkiem ładna gra w 3D...

Czy twórcy aż tak straszliwie skopali optymalizacje czy co tam się stało? Bo to jakieś przegiecie. Mam nadzieje, ze te wymagania sprzetowe to jakiś żart, zwłaszcza, że róznia sie ponad 4 krotnie, od tych ktore zapowiadali rok temu.
  • 7
@Nevardus: Do niedawna były takie:

CPU: 2.6 GHz Pentium IV or equivalent AMD Athlon processor
RAM: 4GB RAM
GPU: Model Shader 3 Compatible Video Card, 512 MB or better

Ponoć teraz ostro pracują nad optymalizacją i wydanie dla prasy już działa dużo lepiej.
@Raffael: Co ciekawe tam gdzie kupuje się grę na stronie Paradoxu, dalej są te stare, małe wymagania. Sprawdzałem w nocy.

@Rak-Pustelnik: To po kiego wybrali taki silnik? :/

Btw mam 32 bitowy system operacyjny. Pillars bedzie działać, czy musza być te 64 bity? Jak duża różnica jest to w ogóle?
@Nevardus: Bo jedyne miejsce gdzie byłą aktualizacja wymagań to Steam. Paradox i GOG mają na stronach stare info. I żeby nie było, do ostatniej bety nawet ludzie z i7 narzekali na spory spadek fpsów w niektórych lokacjach, więc te wymagania na Steamie są bliższe rzeczywistości ale przesadzone.
@Raffael: Ja mam Core 2 Duo, 4GB RAM i kartę graficzną Ati Radeon HD 3470.

System operacyjny 32 bitowy.

Grę już kupiłem i długo już czekam z niecierpliwością na zagranie ( ͡° ʖ̯ ͡°)