Wpis z mikrobloga

@Gooby: Dpi to jednostka, która odnosi się do druku i pozwala przeliczyć drukarkom wielkość obrazu w pikselach na rzeczywistą wielkość na papierze. Dla tekstur dpi nie ma najmniejszego znaczenia, tekstura 128x128px@72dpi będzie wyglądała identycznie jak taka w 128x128px@150dpi. Jedyne co dla tekstury jest istotne to wymiary w pikselach (ważne żeby były potęgami 2, inaczej starsze karty graficzne jej nie wczytają).
  • Odpowiedz
@Hardboiled: dzięki jestem januszem jeszcze
A np jak masz teksturę tą 2048x2048
to w czym ją zapisujesz TIFF/Targa/JPG?!
I czy stosujesz kompresję czy suwak na full?!
  • Odpowiedz
@Gooby: Dla Unity możesz po prostu importować psd i jest to chyba najlepszy sposób. A tak ogólnie używa się chyba tga i ew. png (czyli formatów bezstratnych) dla tekstur, które są tylko samym obrazem. Ale są też formaty takie jak np. dds, które pozwalają przechowywać więcej informacji niż sam obraz.
  • Odpowiedz
@blisher: pro jest a porównywanie go z normalnym to troszkę nie porozumienie (za dużo ma schowanych opcji)

How much do I have to pay for Unreal Engine 4?

UE4 is free to use, with a 5% royalty on gross product revenue after the first $3,000 per game per calendar quarter from commercial products. Read the EULA FAQ for more details.
  • Odpowiedz