Wpis z mikrobloga

@only: możesz używać wszystkich funkcji jakie daje w edytorze, kiedyś był jakiś mod co modulemanagerem dodawał #!$%@? do wszystkich modułow dowodzenia, ale nie wiem czy jeszcze jest i działa

znudzi Ci się w końcu ręczne obracanie rakiet :P

po to masz przyciski przy navballu, a nie jakieś czity dla nubów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@snoopek: nie rób, nuboserwerów jest dosyć w internecie ;D
@snoopek: @mieffer: Ręczne obracanie rakietami było zabawne tak do 150h. Teraz gravity turn to po prostu żmudna konieczność która nic nie wnosi do zabawy.

Przechodzenie całej gry na #!$%@? to czit, ale jak ktoś już swoje wylatał i po prostu chce osiągnąć jakiś cel to sory, życie jest za krótkie na ręczne wchodzenie na orbitę.
@snoopek: w temacie Twojego serwera, dopowiem tylko że wyniosłem wczoraj trochę paliwa na stację postawioną przez @sickonce. Jak ktoś ma konkretny pomysł jak to zagospodarowac to smiało proszę brac i sie nie krepowac.
@snoopek: Chciałbym podjąć dyskusję jeszcze jednego moda. Wspólnie możemy tworzyć spore stacje skomplikowane konstrukcje, ale fizyka niekiedy robi z konstrukcji (głównie tych wielokrotnie dokowanych) miękkie parówy. Jest jakiś mod, który pozwoli na usztywnienie konstrukcji przez dodatkowe połączenia, które tworzyłyby się w sposób aktywny? Dawniej był Active Struts teraz się nie orientuję jak z aktualnością tej modyfikacji.
@salad_fingers: Dzięki za info! Z takim czymś to stacje orbitalne będą rosły jak grzyby po deszczu. :D

Działa F5 i F9 na serwerze. Miałem małą kraksę na orbicie i można przywrócić stan. Nie wiem jak to będzie się zachowywało jak będzie kilku graczy w jednym obszarze.

Przy dokowaniu na co-op jednego z graczy wywala z pojazdu i buguje klienta.