Wpis z mikrobloga

  • 0
To wszystko zależy od firmy jakie widełki ma cenowe dla pojemność skokowej, ale im wyższa poj. tym więcej płacisz co jest logiczne i co Twojego pytania obawiam się ze ten pułap łapię się na 2.0, ale sprawdzę w wolnej chwili.
Teraz jest trochę #!$%@? bo wszystko system liczy, wcześniej można było sprawdzić na kartce papieru :))
  • Odpowiedz
im wyższa poj. tym więcej płacisz co jest logiczne


@Sogoss: a mi się wydaje, że to nie jest logiczne. Dlaczego pojemność silnika ma decydować o wysokości składki za ubezpieczenie OC? Może lepiej brać pod uwagę moc samochodu albo stosunek mocy do masy? To są wartości, które mogą być bardziej powiązane z ryzykiem spowodowania kolizji niż pojemność skokowa pojazdu.
  • Odpowiedz
  • 0
Dobry wiek. Czyli masz pewno -40% za bezszkodowa jazde + 5% za konytuacje ubezpieczenia.
Auto w Niemczech zarejestrowane to które nie wiele pomogę, ale dobra i w miarę rozsądną cenowo jest niemiecka firma HDI popytaj. Mają teraz fajne promocje"OC Turbo" darmowe ASS + ochrona zniżki
  • Odpowiedz
@Sogoss: Wiek statystycznie jest powiązany ze stylem jazdy (brawura + brak doświadczenia). Pojemność kiedyś z pewnością była, ale nie teraz.
Dyskryminacja dużych pojemności (lub faworyzowanie małych pojemności) to relikt czasów, gdy panowały silniki wolnossące. Wtedy z 2.0 wyciągało się na ogół 100kW i koniec.
Teraz masz BMW i8 z silnikiem 1.5 (+ silnik elektryczny co daje w sumie 360 koni) vs 10 letnie Renault Clio 1.5 65 koni i oba auta
  • Odpowiedz
  • 0
@porner: Polisa życie grupa kapitałowa Vienna Insuarance Group - ojciec stary wyjadaczy agent ubezpieczeniowy ma multum ludzi pod tym ubezpieczeniem i nie robią problemu z wypłatą świadczeń zdrowotnych. Są bardzo elastyczni min. składka 20 zł /mc. nie trzeba nic wypowiadać bo jeśli nie przelejesz kasy = wypowiedzenie umowy oczywiście wcześniej poinformuja. Ale to też zależy jakie świadczenia cię interesują np. na wypadek urodzenia dziecka etc.
  • Odpowiedz