Wpis z mikrobloga

Co mnie #!$%@? najbardziej? Natarczywa reklama komercyjna. Żryj, słuchaj, chlej. Żryj, #!$%@?, pracuj. Żryj, śpij, głosuj. Żryj, kupuj, jest dobrze. Żryj, bierz kredyt, żryj. Żryj, nie martw się, żryj.

Nie wierzycie? To włączcie telewizor. W połowie reklam zwracają się do was na "ty" i to w trybie rozkazującym, #!$%@?! Traktują nas jak psy, jak śmieci!

Wiecie co mnie najbardziej #!$%@? w reklamach? Tryb rozkazujący. Brzmi to tak:

Nie bądź idiotą!


Kup teraz!


Bądź przezorny, ubezpiecz się.


Popatrz tu, tu się opłaca.


Nie choruj! Bądź mądrzejszy!

I tak dalej. I tak dalej. Oni wszyscy wiedzą lepiej. I cała ta masa doradców. Te sąsiadki co to testują proszki do prania. Tabletki na kaszel. Etopirynę i inne gówna. Oni wszyscy są tak zajebiście szczerzy. Tak bardzo im leży na sercu nasze dobro. Aż mi normalnie oczy zmokły. Tacy to oni dla nas są dobrzy.

#!$%@?, ludzie, ogarnijcie się.

Nie ma czegoś takiego jak tradycja wręczania sobie prezentów.

Jak byłem mały, to dzieciaki dostawały słodycze i zabawkę, główną wartość świąt stanowiło spotkanie, choinka, świąteczne potrawy i tradycja... A teraz co? dwie flachy wina, jakieś smarfony pod choinką, każdy wbity na swoje konto na fejsie, brat czy siostra z zagranicy na skajpie, reszta kończy barszcz i spada na swojego fejsa i tłitera, #!$%@? jego mać.

Kupujemy te wszystkie pierdoły, te bzdety, te gadżety - bo nam kazali. Kazali nam kupować. Tak, #!$%@?. Kazali. Oni już nie proszą! oni mówią wprost - kup albo jesteś frajerem, looserem, idiotą. Kupuj, albo kupi ktoś inny. Kupuj, albo na tym stracisz. Idź. Kupuj. Potem Żryj. Padłeś? Powstań! Żryj. Nie masz kasy? Bierz pożyczkę. Nie stać cię? Nie #!$%@?. Żryj. Kupuj. I tak całe życie. Jak owieczka na rzeź. Jak kura w kurniku. Frajerzy. My frajerzy. Wy frajerzy.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mike78: masz rację. Jednak nie ma co się gorączkować. Ludzie choć w dzisiejszych czasach tak blisko przez elektronikę tak naprawdę znajdują się jeszcze dalej niż kiedyś.
  • Odpowiedz
@mike78: Prawdopodobnie będziesz w niezłej dupie jak Ci powiem, że po pierwsze w historie z reklam praktycznie nikt nie wierzy, po drugie te reklamy w dużej mierze działają też na Ciebie.
  • Odpowiedz