Wpis z mikrobloga

Patologicznych i alkoholików nic nie bierze, a mój wujek, któremu naprawdę wiele zawdzięczam godzinę temu zmarł na raka płuc, choć nigdy nie wypalił ani papierosa... życie to dziwka. A rok temu ledwo co urodziła mu się wreszcie córka, o której marzył od dłuższego czasu (do tej pory 3 chłopaków).

Miesiąc temu jeszcze wszystko było dobrze, leczenie w Bydgoszczy przebiegało idealnie, wszystkie wyniki się poprawiały, zniknęły tam jakieś nacieki czy coś (nie znam się dokładnie). Za tydzień miał jechać na kolejne badania i jakieś nowe leki...

Przedwczoraj tak z niczego zemdlał w mieszkaniu, nie mogli wcale wyczuć tętna, ale jakoś odratowali go i do szpitala. Kroplówka, cała reszta.. I teraz zmarł.

NOSZ ##!$%@? #feels wpadłem się nieco wyżalić, bo naprawdę płakać się chce..
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Tfor: Alkoholików nic nie bierze, bo alkohol konserwuje

Przewalone i mega smutne z tą córką, szkoda chłopa, przykra sytuacja to za mało powiedziane. U mnie na raka płuc zmarło 2 pradziadków, wujek, dziadek i inny wujek. Chyba to dziedzicznie mamy.
  • Odpowiedz
@Tfor: miałem to samo w zeszłym roku, tylko, że z moim ojcem. Jednego dnia rozmawiasz i cieszysz się, że jest poprawa, a drugiego dnia dzwonią do ciebie ze szpitala...
  • Odpowiedz
Patologicznych i alkoholików nic nie bierze


@Tfor: podobnie myślę, ale jak się głębiej zastanowić, to pewnie umierają tak samo, lub trochę częściej niż ci 'zdrowi'. Po prostu jak mijasz patole, to widzisz patola i nie zwracasz uwagi, że tydzień później widzisz inną zachlaną gębe.
  • Odpowiedz
@Tfor: Było podobnie z moim dziadkiem. Dbał o siebie, codziennie ćwiczył, nie palił nigdy i nawet alkoholu nie pił za bardzo nawet na specjalnych okazjach, tylko tak symbolicznie. Ale rak płuc musi sie z dupy pojawić.
  • Odpowiedz