Aktywne Wpisy
Ania2521 +1
#polityka #sejm Ogólnie to jestem ciekawa ile jeszcze potrwa ta blazenada w wykonaniu tej całej nowej koalicji, przecież ja daje max kilka miesięcy, że to się rozpadnie w proch i wróci normalność xd Prędzej czy później pis uzyska stabilna większość a uśmiechnięci znowu będą źli do czerwoności ( ͡° ͜ʖ ͡°)
plackojad +8
Tytułem podsumowania Waszych dzisiejszych typów w #mirkoeuro:
No cóż, tym razem dwukrotnie daliście się złapać (choć oczywiście nie wszyscy) na typowaniu wbrew ostatecznemu wynikowi. Rumuni, a zwłaszcza Słowacy zaskoczyli Was swoimi wyczynami. Jedynie Francuzi pozwolili Wam na skromne powiększenie dorobku punktowego. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli chodzi o zakłady dodatkowe: Pięciu Rumunów zaliczyło po jednym celnym strzale, a trzech z nich znalazło się na szczycie listy najbardziej
No cóż, tym razem dwukrotnie daliście się złapać (choć oczywiście nie wszyscy) na typowaniu wbrew ostatecznemu wynikowi. Rumuni, a zwłaszcza Słowacy zaskoczyli Was swoimi wyczynami. Jedynie Francuzi pozwolili Wam na skromne powiększenie dorobku punktowego. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli chodzi o zakłady dodatkowe: Pięciu Rumunów zaliczyło po jednym celnym strzale, a trzech z nich znalazło się na szczycie listy najbardziej
Pracuję w salonie z elektroniką, która ma dział gwarancyjny. Przyszedł dziś typowy Janusz z komputerem (Na oko to 50 na karku miał), któremu coś się stało z lapkiem, którego niedawno kupił u nas. Wada nie przeszkadzała w użytkowaniu kompa, z tego co mi mówili, to jakaś straszna pierdoła. Gwarancja producenta oczywiście tego nie obejmowała.
Janusz Nowobogacki oburzył się strasznie, chwycił za lapka i jebnął go z całej siły o kafelki po czym rzucił go na ladę i pytał "Czy teraz mi Pani go przyjmie na gwarancje".
Koleżanka oczywiście zszokowana i koniec końców nie przyjęli mu tej gwarancji a ten z #!$%@? na na twarzy, zabrał pozostałości komputera pod pachę i wyszedł ze sklepu.
#heheszki #suchar #laptop
@Gacut: kisnę z #logikajanuszy
@Kukki:
#!$%@?ące jest jednak to, że często gdy serwis odrzuca naprawę, to klient często sra się do sprzedawcy a nie do gwaranta(producenta).
Widzisz kolego, gdyby każdy klient miał pojęcie jakie masz Ty to i sprzedawcom byłoby łatwiej.