Wpis z mikrobloga

Cześć miraski, robię coś podobnego tanków na zaliczenie i mam problem z prawdopodobnie wyciekiem pamięci. Siedzę na tym już od kilku dni i nadal nie wiem co robię nie tak. Prawdopodobnie coś się #!$%@? przy usuwaniu Tanka. Dołączam kod.:

*Metoda w game wyglada tak metoda w game

*Metoda checkShoot wyglada tak: metoda w klasie collision

*Destruktor EnemyTanka jest pusty, bo dziedziczy po klasie Tank, ale destruktor Tanka wyglada tak(posiada od wektory wskaznikow do klasy Bullet): destruktor Tanka

*metoda setvector, usuwa pocisk z tanka, gdy ten sie zblizy do enemy tanka setVector

Dejcie jakieś protipy (,)

#cpp #programowanie #wskazniki ##!$%@?
  • 15
@inplaz: pozmieniałem wszędzie kolejność, dodałem wirtualny destruktor i nadal się sypie w zupełnie losowych momentach (bez wywołania checkShoot() działa ok )
@lmrocks: Nie jedyne, wyzej masz ze dwie podpowiedzi co mozna robic. Ale jest to jedyne, ktore wprowadzi lad w twoj kod. Gdy przestaniesz uzywac golych wskaznikow tam gdzie jest to niepotrzebne i sprytnych wskaznikow tam gdzie jednak musisz miec wskaznik, to wycieki znikna.
Wkradł się błąd i powinno być:

Gdy przestaniesz uzywac golych wskaznikow tam gdzie jest to niepotrzebne i zaczeniesz używać sprytnych wskaznikow tam gdzie jednak musisz miec wskaznik, to wycieki znikna.