Wpis z mikrobloga

Będzie wyglądać słabo, a przynajmniej jeszcze ze 3 lata.

Problem nr.1: niska rozdzielczość oculusa.

Problem nr.2: nie było jeszcze premiery na PC.

Problem nr.3: potrzeba jeszcze lepszych procesorów graficznych.
  • Odpowiedz
niska rozdzielczość oculusa.


@PieceOfShit: w prototypie "Crescent Bay" znacznie poprawiono rozdzielczość w porównaniu do DK2 (ponoć przeskok jest taki jak pomiędzy DK1 a DK2 czyli ogromny ...) a do wersji konsumenckiej jeszcze z rok, do tego czasu napewno zwiększą rozdzielczość

potrzeba jeszcze lepszych procesorów graficznych.


niestety aktualnie pod tym wzgledem nie jest za ciekawie. Mam nadzieje ze powstanie sporo kart graficznych które niekoniecznie będą 2x lepsze niż obecne tylko 2x
  • Odpowiedz
@Siepa: Jedno napędza drugie. Kiedyś na wykopie była infografika o oculusie i dlaczego nie jest on doskonały. Chodzi o to że oculus potrzebuje renderować o braz o dużo większym kącie widzenia niż w klasycznym fps. Było tam porównanie co człowiek by widział przy matrycy fhd, co przy 4k itd. Żeby lepiej oszukać mózg trzeba by było mieć właśnie ze 4k, do tego jeszcze jakiś antialiasing co potrzebuje też trochę mocy
  • Odpowiedz
@Siepa: @PieceOfShit: Testowałem ostatnio oculusa na targach we Wrocławiu. Prezentowany był film gry rugby z Tobą w roli głównej. Faktycznie rozdzielczość nie powalała, ale to też z winy prezentacji. Natomiast złudzenie przestrzeni było na prawdę świetne. Wielkie nadzieje w przyszłych wersjach oculusa.
  • Odpowiedz