Popatrzeć i posłuchać i człowiek wie z kim i czym ma do czynienia... A mianowicie, wykorzystanie socjal-mediów, do promowania marki której frontmanem jest łysy, a kapitałowym udziałowcem kto inny. Ludzie łykają te różne mądrości z tych filmów, różne chwytliwe tematy - patologie warsztatów i tp. Ot prosty mechanizm - darmowa reklama i zasięgi dzięki naiwniakom. 1,5 mln subskrybentów, a wartość merytoryczna niezbyt wielka.
@zbigniew0: Ja nie mogę słuchać tego gościa, nie jestem w stanie obejrzeć jednego odcinka w całości. Dla mnie te filmy to bełkot, dużo gadania, mało treści.
Popatrzeć i posłuchać i człowiek wie z kim i czym ma do czynienia...
A mianowicie, wykorzystanie socjal-mediów, do promowania marki której frontmanem jest łysy, a kapitałowym udziałowcem kto inny. Ludzie łykają te różne mądrości z tych filmów, różne chwytliwe tematy - patologie warsztatów i tp.
Ot prosty mechanizm - darmowa reklama i zasięgi dzięki naiwniakom. 1,5 mln subskrybentów, a wartość merytoryczna niezbyt wielka.
Dla mnie te filmy to bełkot, dużo gadania, mało treści.