Mireczki czy to normalne - próbowałem dzisiaj pierwszy raz doładować konto kartą z Inteligo. Wpisałem dane karty , podaję kwotę ,daję doładuj i tu nagle wyskakuje mi normalnie logowanie do konta bankowego Inteligo (login i hasło). Anulowałem to , coś nie tak skoro Revolt chce moje dane do logowania w banku. Potwierdzcie to czy też tak mieliście ,czy jest wszystko ok. #revolut
Ok.wszystko jasne . Zalogowałem się na Inteligo , faktycznie to było 3D secure.Zmieniłem w szczegółach karty opcje 3D secure na autoryzacje sms. Dałem w Revolcie doładuj ,wyskoczyło mi okno z Inteligo z miejscem na kod otrzymany z banku , wpisałem i poszło. Revolt doładowany. Dzięki wszystkim.
@virtus1990, przy płatnościach kartą Inteligo domyślnie ustawiona jest usługa 3D-Secure na autoryzację z logowaniem i jest to prawidłowe działanie serwisu. W celu zmiany autoryzacji na potwierdzenie wyłącznie SMS-em proszę wybrać zakładkę Karty > Szczegóły > Usługa 3D-Secure > Zmień.
@virtus1990: Witam po pół roku. Jutro mija 6 miesiecy naszej rodziny spotify. Mam nadzieje że działamy nadal razem. Jak tak to wysyłam kase na następne pół roku. Pozdrawiam