Dirty Swamp opowiada o niewolniku, który rozpoczyna swoją historię w jednej ze znienawidzonych przez siebie świątyń. Jak zwykle musi odwalać całą brudną robotę dla swojego nadzorcy, Sancheza. Potem jednak historia przybiera całkowicie inny obrót, a bezimienny protagonista ląduje w mrocznym świecie pełnym zadań i nieznanych postaci, w którym zmuszony jest odnaleźć się na nowo.
Głównym bohaterem historii jest młody książę o imieniu Garduran, członek dworu Pargonian i wierny sługa majestatu. Ostatnio, król wyznaczył mu nowe zadanie - misję dyplomatyczną w Valendorze. Władca wyspy, zawsze wierny, lojalny wobec króla Graf, nieoczekiwanie zerwał kontakt i przestał płacić podatki. Z powodu braku wiadomości od niego, król wreszcie wysyła Gardurana wraz z ekspedycją do Valendoru, aby popłynęli i zbadali przyczyny nieoczekiwanej zdrady. Oczywiście, wszystko toczy się
Dokładnie 22 marca 2024 roku na Steamie wystartowały otwarte testy w pełni fanowskiej implementacji Gothica I na silnik Unreal Engine 5. Mimo że THQ Nordic nie odpowiada w żaden sposób za powstanie tego projektu, to ze względu na sugestię wydawcy moderzy wydali wersję testową na Steamie za pomocą zakładki Beta. Fakt ten oznacza, że do uruchomienia tego projektu konieczne jest posiadanie oryginalnej wersji Gothic I Classic właśnie na platformie Valve.
Wielu nie wierzyło, ale... udało mi się przejść baaardzo długą modyfikację do G2 pod tytułem Odyseja: w imieniu króla. Ponad 150h gierki, 220 odcinków i mamy to! 5 miesięcy temu zaczynałem, a czuje się jakbym wczoraj pisał tu wpis, że zaczynam... xD
Jak ktoś byłby chętny, to zacząłem od razu kolejną modyfikację: Arkona. Polecam sprawdzić 😃
@DrakkainenV: czasami faktycznie trzeba było patrzeć na solucje, żeby czegoś sobie nie zablokować, ale na ogół nie było tak źle jak mogłoby się wydawać. nie męczyłem się ogrywając to :)
#gothic