Jakby to idiotycznie nie zabrzmiało. Rosja jest w rzeczywistości drugą armią świata. Nie jest to spowodowane jej siłą, a raczej słabością innych armii. Armia niemiecka jest już oficjalnie uznana za słabszą od polskiej wg rankingu na 2023. Na dzień 19.02 zanotowano juz gigantyczne straty rosyjskie. Przecież to są takie liczby z których żadne państwo by się nie podniosło. A jednak jak patrzę na mapę to widzę dalej spory kawałek Ukrainy pod okupacją.
@dzbanzyciowy: E tam, nie marudź. To trochę tak, jakbyś mówił: ludzie mówią, że drożyzna. Ja też ją dostrzegam, ale jakoś nie przekłada się to na fakt, że jadę w tym roku na zajebiste wakacje. Kiedyś to była bida, a teraz to nie za bardzo!
Jaki jest sens starania się w życiu czegokolwiek osiągnąć skoro na końcu zawsze czeka śmierć i utrata wszystkiego? Równie dobrze ten sam aspekt może posłużyć za motywację aby to życie wykorzystać najlepiej np. zarabiając hajs. Jaki jest wasz punkt widzenia? #przegryw #feels #samotnosc #depresja
@krabXT: W najbliższym czasie raczej postępu w fizyce nie będzie. UE5 mocno stawia na megascany i technologię nanite, dzięki której można wyświetlać płynnie obiekty o dużej liczbie poligonów. Problem w tym, że nanite działa tylko wobec obiektów statycznych. Ponieważ developerzy się zakochali w tej technologii, raczej nie spodziewałbym się bardzo interaktywnych światów. Co gorsza - ue5 dopiero się rozgrzewa i wchodzi na linie produkcyjne gier. Czyli kilka lat mamy z
@Cobakel: UE5 jest kapitalnym narzędziem, bo pozwala w real time zobaczyć to, co użytkownicy programów 3d oglądali po renderze. Lumen - czyli taki raytracing na żywo - wygląda kapitalnie. Elementy destrukcji, o których piszesz wymagają jednak wcześniejszego przygotowania obiektu: trzeba zrobić voronoi fracture, pokazać co może się zniszczyć. Nie jest to jednak technologia, którą możesz zastosować do całego etapu. Czyli niszczenie i interakcja - tak, ale tylko tam, gdzie twórcy