prosze doradzcie, bo nie wiem co robic. pod koniec lutego 2018 kupilem w #gearbest lapka ezbook 3 pro, placilem przez #paypal 270 USD.
przez 3 miesiace dzialal dobrze, bylem zadowolony. po 3 miesiacach w ciagu 2 tygodni bateria stracila cala pojemnosc, od 3-4h w polowie maja trzymala kilka minut pod koniec maja. sklep zaproponowal naprawe i kazal odeslac do hiszpanii. wyslalem, dostali go, ale nie naprawiali tylko od razu wyslali mi bezwatowa
przez 3 miesiace dzialal dobrze, bylem zadowolony. po 3 miesiacach w ciagu 2 tygodni bateria stracila cala pojemnosc, od 3-4h w polowie maja trzymala kilka minut pod koniec maja. sklep zaproponowal naprawe i kazal odeslac do hiszpanii. wyslalem, dostali go, ale nie naprawiali tylko od razu wyslali mi bezwatowa
szczegoly tu:
https://www.wykop.pl/wpis/33760499/prosze-doradzcie-bo-nie-wiem-co-robic-pod-koniec-l/
w skrocie kupilem w GB lapka, po 3 miesiacach bateria padla zupelnie, wyslalem na naprawe do GB i przyslali mi innego lapka, ktory w ogole sie nie laduje. proponowali tylko czesciowy refund, za namowa zrobilem spor/roszczenie na PP i dzis mi odpisali, zebym spadal. takze jesli myslicie, ze PP wam pomoze w takiej sytuacji, to niech to bedzie przestroga. moze jak