Ukończyłam grę jakieś 2 tygodnie temu, tak obserwuję tag i widzę że mocno czekacie na path. Tylko tak w sumie po co, on poprawi grę, nic nie doda nowego, MOŻE będzie lepiej chodzić ale duża część osób tutaj już ukończyła wątek główny. Moim zdaniem załatają grę tak żeby nie było błędów, wydadzą DLC chcąc zobaczyć czy ludzie kupią i na tym się skończy nightcity. Nawet jeśli grę będą łatać rok-dwa-trzy to ma
- 3
@mandarynka97:
Darmowe DLC, tak samo jak różnica pomiędzy podstawką W2 a EE czy tymi 16 DLC do W3 to są rzeczy obcięte w późnej produkcji bo nie zdążyły na premierę.
TL;DR To są rzeczy, które tak czy inaczej miały znaleźć się w grze ale skoro nie były w 1.0 to można to ładnie PR-owo ubrać zamiast po prostu je dodać w patchach.
Pewnie wpadną ze 2-3 małe-średnie questy, kilka ciuchów,
Darmowe DLC, tak samo jak różnica pomiędzy podstawką W2 a EE czy tymi 16 DLC do W3 to są rzeczy obcięte w późnej produkcji bo nie zdążyły na premierę.
TL;DR To są rzeczy, które tak czy inaczej miały znaleźć się w grze ale skoro nie były w 1.0 to można to ładnie PR-owo ubrać zamiast po prostu je dodać w patchach.
Pewnie wpadną ze 2-3 małe-średnie questy, kilka ciuchów,
- 13
- 8
@pan_warell:
To chyba koledzy co na tej samej łodzi wiosłują
To chyba koledzy co na tej samej łodzi wiosłują
#cyberpunk2077 To jak 1.2 dzisiaj czy jutro?
Myślicie, że #cdprojektred ogłosi coś konkretnego w tej nowej strategii? Czy raczej ogólnikowe gadanie żeby zadowolić inwestorów?
#cyberpunk2077
#cyberpunk2077
- 2
@Nihas:
Jeżeli patcha jeszcze nie ma a spotkanie dla inwestorów już jest wyznaczone to ja przeczucie mam tylko jedno.
Będą szukać głębiej w beczce czegoś, żeby ich zatrzymać. Pewnie rzuty w stronę wiedźmina - remaster trójki na next-geny w pierwszej kolejności, potem W4 albo remake jedynki (ja stawiam na to drugie).
Z CP gdyby przedstawili "aktualizację" roadmapy to już by ich wszyscy chyba wyśmiali.
Jeżeli patcha jeszcze nie ma a spotkanie dla inwestorów już jest wyznaczone to ja przeczucie mam tylko jedno.
Będą szukać głębiej w beczce czegoś, żeby ich zatrzymać. Pewnie rzuty w stronę wiedźmina - remaster trójki na next-geny w pierwszej kolejności, potem W4 albo remake jedynki (ja stawiam na to drugie).
Z CP gdyby przedstawili "aktualizację" roadmapy to już by ich wszyscy chyba wyśmiali.
- 2
@Nihas: Chodzi mi o to, że jest prewencyjnie ustalone za wczasu, nie wątpie w to, że patch wyjdzie zaraz przed 30stym tak aby inwestorzy (którzy w 99% nie są graczami) nie mogli zapoznać się z opiniami graczy czy ten patch jest dobry czy nie.
Wtedy łatwiej jest opchnąć własną narrację. Powiedzą, że "no nie jest najlepiej ale najgorzej w sumie też nie jest - robiliśmy co mogliśmy bo wiecie, covid
Wtedy łatwiej jest opchnąć własną narrację. Powiedzą, że "no nie jest najlepiej ale najgorzej w sumie też nie jest - robiliśmy co mogliśmy bo wiecie, covid
- 8
W cyberpunku są 4 gry automatowe, wszystkie piękne i klimatycznie powiązane ze światem, jednak na żadnej nie da się zagrać. Mówicie, że to pierdoła i w sumie nikt nie wymaga, ale jednak ich brak dosyć mocno mnie zabolał. Tak samo jak brak możliwości zagrania w salonach pachinko, o których ciągle podkreśla się podczas rozmów o i z Wakado (jedna z fixerek, azjatka, która ma siedzibę w salonie pachinko - kolorowych automatów hazardowych, szalenie popularnych w japonii)
We wszystkich 3 poprzednich wieśkach, redzi znaleźli czas na implementację jakiejś minigierki, czy to kości z wieśka 1 i 2 czy świetnego Gwinta z wieśka 3 - wielu ludziom tak się spodobała ta minigierka i kolekcjonowanie kart, że redzi stworzyli oddzielną, rozwijaną cały czas grę karcianą.
Co prawda, zbieranie kart w stylu wiedźmina 1 i 3 jest i w cymbergaju w postaci kart do tarota, ale i to zostało spier...e koncertowo. Raz, że karty tarota poza ładnymi grafikami nic nie dają (kartami z wieśka 3 mogliśby grać) a dwa, że wszystkie zostały dokładnie oznaczone na mapie, tak że wystarczy podejść do znacznika i go zeskanować. A wystarczyłoby dać jakiś okrąg z małym promieniem, żeby gracz chociaż chwilę poświecił i poszukał tej karty...
Jak
We wszystkich 3 poprzednich wieśkach, redzi znaleźli czas na implementację jakiejś minigierki, czy to kości z wieśka 1 i 2 czy świetnego Gwinta z wieśka 3 - wielu ludziom tak się spodobała ta minigierka i kolekcjonowanie kart, że redzi stworzyli oddzielną, rozwijaną cały czas grę karcianą.
Co prawda, zbieranie kart w stylu wiedźmina 1 i 3 jest i w cymbergaju w postaci kart do tarota, ale i to zostało spier...e koncertowo. Raz, że karty tarota poza ładnymi grafikami nic nie dają (kartami z wieśka 3 mogliśby grać) a dwa, że wszystkie zostały dokładnie oznaczone na mapie, tak że wystarczy podejść do znacznika i go zeskanować. A wystarczyłoby dać jakiś okrąg z małym promieniem, żeby gracz chociaż chwilę poświecił i poszukał tej karty...
Jak
- 0
@pablo397:
Skrypty od automatów dalej są w grze, kiedyś pewnie miały być grywalne bo jakaś tam logika jest napisana ale jak zwykle - nie zdążyli.
Skrypty od automatów dalej są w grze, kiedyś pewnie miały być grywalne bo jakaś tam logika jest napisana ale jak zwykle - nie zdążyli.
- 1
@pablo397: @Smartek:
Wystarczy je sobie wyekstraktować i poczytać:
https://github.com/jac3km4/redscript
Lub tutaj gotowe:
https://codeberg.org/adamsmasher/cyberpunk/src/branch/master/cyberpunk/devices/arcadeMachines
Wystarczy je sobie wyekstraktować i poczytać:
https://github.com/jac3km4/redscript
Lub tutaj gotowe:
https://codeberg.org/adamsmasher/cyberpunk/src/branch/master/cyberpunk/devices/arcadeMachines
- 0
@Smartek:
Multiplayer, wszystkie potrzebne klasy od premiery mają odpowiednią logikę rozdzielaną na SP/MP.
Multiplayer, wszystkie potrzebne klasy od premiery mają odpowiednią logikę rozdzielaną na SP/MP.
- 0
@slums:
W ramach korekty, pod tym linkiem nie ma minigier, logika minigier jest tutaj:
https://codeberg.org/adamsmasher/cyberpunk/src/branch/master/cyberpunk/UI/miniGames
W ramach korekty, pod tym linkiem nie ma minigier, logika minigier jest tutaj:
https://codeberg.org/adamsmasher/cyberpunk/src/branch/master/cyberpunk/UI/miniGames
- 0
@Smartek:
Klasy programistycznie, nie klasy postaci.
Klasy programistycznie, nie klasy postaci.
- 0
@Smartek: Klasy postaci do multiplayera masz tutaj
https://codeberg.org/adamsmasher/cyberpunk/src/branch/master/cyberpunk/UI/menus/cpo_character_selection.swift
-Solo
-Assassin
-Techie
-Netrunner
https://codeberg.org/adamsmasher/cyberpunk/src/branch/master/cyberpunk/UI/menus/cpo_character_selection.swift
-Solo
-Assassin
-Techie
-Netrunner
Który celownik lepszy?
- z 2018 roku 56.9% (58)
- z 2020 roku, wersja premierowa 43.1% (44)
- 5
@Slavonlorden:
Ze wszystkich rzeczy, nawet w samym UI celownik jest tak mało istotny.
Czy to jest kropka czy kreska czy z kolei trzy średniki ma małe znaczenie dopóki spełnia swoją rolę. Porównując resztę UI z prototypami natomiast jest raczej kiepsko.
Ze wszystkich rzeczy, nawet w samym UI celownik jest tak mało istotny.
Czy to jest kropka czy kreska czy z kolei trzy średniki ma małe znaczenie dopóki spełnia swoją rolę. Porównując resztę UI z prototypami natomiast jest raczej kiepsko.
- 12
- 22
Zainteresowanie po długo zapowiadanym patchu 1.2 reklamowanym przez łzy Marcina Iwińskiego mającego odwrócić sytuacje gry vs usunięcie konta szeregowego pracownika. To wiele mówi o naszym społeczeństwie
#cyberpunk2077
#cyberpunk2077
- 0
Kto mi wyjaśni deep lore co tu się odjaniepawla przez ostatnie 15 godzin? #cyberpunk2077
Ktoś z insiderów przemysłu growego (developerów, grafików, marketingowców...) ma jakiś pomysł, na jakie tory mogła aktualnie ukierunkować się produkcja w CDPR? Sądząc po informacjach, jakie otrzymaliśmy na temat patcha 1.2 wnioskuję, że - tak jak ostatnio ktoś przytoczył na tagu - "wygaszają" Cybera. Początkowe zmiany nie napawają optymizmem i nie wyglądają na jakieś szczególnie zawiłe do ogarnięcia, tym bardziej patrząc na to, co w kwestii tych problemów wypuściło środowisko moderskie.
Pytanie nie
Pytanie nie
- 8
@SzarlatanZTorunia:
Długofalowy plan w stylu studentki na kolokwium
W klasycznym dla nich stylu mało mówią a to co już wypuszczą na zewnątrz jest marketingowym bełkotem w stylu "szklanka jest zawsze do połowy pełna" gdzie rzeczywistość ma się nijak
Długofalowy plan w stylu studentki na kolokwium
Czego nie umiem to dowyglądam.
W klasycznym dla nich stylu mało mówią a to co już wypuszczą na zewnątrz jest marketingowym bełkotem w stylu "szklanka jest zawsze do połowy pełna" gdzie rzeczywistość ma się nijak
- 5
@SzarlatanZTorunia:
Wystarczy prześledzić na LinkedIn, część ludzi pocałowało klamkę zaraz po 10 grudnia - w gamedevie niby normalne ale zależy od skali zjawiska.
Osobiście stawiam, że było na ponadprzeciętną skalę ¯\_(ツ)_/¯
Ciekawe jak z rotacją wewnątrz.
Wystarczy prześledzić na LinkedIn, część ludzi pocałowało klamkę zaraz po 10 grudnia - w gamedevie niby normalne ale zależy od skali zjawiska.
Osobiście stawiam, że było na ponadprzeciętną skalę ¯\_(ツ)_/¯
- 11
A co jeśli wycięty prolog z Jackiem nigdy nie istniał?
W dyskusji o rzeczach wyciętych z Cyberpunka bardzo często oprócz policji, metra czy apartamentów wymieniany jest prolog z Jackiem, który miał zostać zastąpiony przez krótki montaż "6 miesięcy w Night City". Też tak myślałem, ale analizując zaczynam uważać, że żadnego wyciętego prologu nigdy nie było.
Zacznijmy od tego, że już na gameplayu z 2018 roku, przedstawiającym misję z Sandrą Dorsett i Flatheadem lektor mówi, że dzieje się to "blisko początka gry". - tak samo jak w finalnej wersji. Nie wiem, czy mówiłby tak, jeśli przed tą misją miało być kilka godzin prologu z Jackiem. Ktoś kiedyś na tagu zauważył też, że w tymże gameplayu podczas przeglądania ekwipunku widać, że V ma 2 poziom oraz 1 poziom Street Cred, co również sugeruje początek gry.
Warto
W dyskusji o rzeczach wyciętych z Cyberpunka bardzo często oprócz policji, metra czy apartamentów wymieniany jest prolog z Jackiem, który miał zostać zastąpiony przez krótki montaż "6 miesięcy w Night City". Też tak myślałem, ale analizując zaczynam uważać, że żadnego wyciętego prologu nigdy nie było.
Zacznijmy od tego, że już na gameplayu z 2018 roku, przedstawiającym misję z Sandrą Dorsett i Flatheadem lektor mówi, że dzieje się to "blisko początka gry". - tak samo jak w finalnej wersji. Nie wiem, czy mówiłby tak, jeśli przed tą misją miało być kilka godzin prologu z Jackiem. Ktoś kiedyś na tagu zauważył też, że w tymże gameplayu podczas przeglądania ekwipunku widać, że V ma 2 poziom oraz 1 poziom Street Cred, co również sugeruje początek gry.
Warto
- 7
@normalny08:
Bo nie istniał, cała sekwencja była designowana od początku jako fast forward reel.
Bo nie istniał, cała sekwencja była designowana od początku jako fast forward reel.
Osoby, które ja znałem już od ponad miesiąca się nigdzie nie udzielają więc pewnie mają wesoło ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jakoś nigdy nie starałem się wyciągać od nich informacji, zawsze było jakieś zdawkowe "jest okej" i kilka informacji do przesiania przez sito. Teraz jest zupełna cisza.