Zgodnie z wczorajszą obietnicą, dzięki waszej pomocy oraz wkładowi @RuchaczSpychacz opracowałem orientacyjną listę wątpliwych rozchodów Skarbu Państwa, dyskusyjnych inwestycji rządowych i kontrowersyjnych wydatków budżetowych dokonanych przez PIS w okresie 2015 – 2022.
[0-99] (763 miliony złotych) - 5 milionów złotych - kosztował zakup polskich flag dla sołtysów z okazji święta Wojska Polskiego sponsorowany przez KPRM - 5,5 miliona złotych - kosztował zakup bezużytecznych maseczek przez MZ Łukasza Szumowskiego od swojego kolegi Łukasza G. i jego rodziny - 5,5 miliona złotych - na jacht I LOVE POLAND wydane przez Polską Fundację Narodową - 6 milionów złotych - kosztowało zabezpieczenie miesięcznic smoleńskie (2015-2018) - 6,5 miliona złotych - kosztował propagandowy lot Antonova z Chin do Polski sponsorowany przez KGHM*
[100-999] (5 182 miliony złotych) - 125 milionów złotych - kosztowały kupione przez rząd testy antygenowe koreańskiej firmy PCL, które okazały się nieskuteczne - 140 milionów złotych – takie dotacje od NCBiR otrzymała należąca do Marcina Szumowskiego (brata b. ministra zdrowia) firma OncoArendi (2015-2020) - 160 milionów złotych - to szacunkowy koszt nieudanej próby nacjonalizacji Polenergii przez PGE* - 243 miliony złotych - wyniosły skumulowane straty Centralnego Portu Komunikacyjnego (2018-2021) - 300+ milionów złotych – tyle na reklamowe wydała w latach 2020-2021 KPRM (m.in. 7 mln zł na reklamę tarcz antyinflacyjnych, 19 mln reklama polskiego ładu, 25 mln zł na kampanię Szczepimysię itp.)
Nie wychodzi Ci z kobietami? Zabierz niewiastę do zoo, najlepszego miejsca na randkę. Zabierałem do zoo dziesiątki kobiet i żadna z nich nie odmówiła. Wybierając zoo od razu masz u kobiety dwa plusy - to, że jesteś oryginalny oraz to, że jesteś wrażliwy. Myślisz, że kobiety lubią 127. sztampową randkę w restauracji dla snobów, w kinie lub w kawiarni? Kobiety lubią nowości, lubią przygody, lubią dawkę świeżości, która sprawia, że ich cipki
@LuckyStrike: Więzienie ? XD one tam maja lepsze życie niż na wolności oraz większe szanse na przetrwanie. Niektórych gatunków by już nie było gdyby nie Zoo
Uuu gowno, uuu śmierdzi ło fe fe .... ale z ciebie francuski piesek i wygodniś xD pewnie jak ty srasz to fiołkami pachnie ( ͡°͜ʖ͡°)
@Szr1h: najgorzej jak widzisz fajny wpis plusujesz, nie pokazuje że zaplusowane, plusujesz jeszcze raz, ale okazuje się że było zaplusowane i właśnie odplusowales i jak chcesz zaplusowac jeszcze raz żeby był plus od ciebie to już białek nie pozwoli, bo się boi że mu stronę zhakujesz ehhh
@Szr1h: jeszcze gorsze jest to, że czarne listy działają z opóźnieniem. Zablokujesz jakiegoś dzbana, a i tak przychodzą powiadomienia, że dalej do ciebie pisze XD
Pal hajs edycja PiS (2015 – 2022)
Zgodnie z wczorajszą obietnicą, dzięki waszej pomocy oraz wkładowi @RuchaczSpychacz opracowałem orientacyjną listę wątpliwych rozchodów Skarbu Państwa, dyskusyjnych inwestycji rządowych i kontrowersyjnych wydatków budżetowych dokonanych przez PIS w okresie 2015 – 2022.
- 5 milionów złotych - kosztował zakup polskich flag dla sołtysów z okazji święta Wojska Polskiego sponsorowany przez KPRM
- 5,5 miliona złotych - kosztował zakup bezużytecznych maseczek przez MZ Łukasza Szumowskiego od swojego kolegi Łukasza G. i jego rodziny
- 5,5 miliona złotych - na jacht I LOVE POLAND wydane przez Polską Fundację Narodową
- 6 milionów złotych - kosztowało zabezpieczenie miesięcznic smoleńskie (2015-2018)
- 6,5 miliona złotych - kosztował propagandowy lot Antonova z Chin do Polski sponsorowany przez KGHM*
- 125 milionów złotych - kosztowały kupione przez rząd testy antygenowe koreańskiej firmy PCL, które okazały się nieskuteczne
- 140 milionów złotych – takie dotacje od NCBiR otrzymała należąca do Marcina Szumowskiego (brata b. ministra zdrowia) firma OncoArendi (2015-2020)
- 160 milionów złotych - to szacunkowy koszt nieudanej próby nacjonalizacji Polenergii przez PGE*
- 243 miliony złotych - wyniosły skumulowane straty Centralnego Portu Komunikacyjnego (2018-2021)
- 300+ milionów złotych – tyle na reklamowe wydała w latach 2020-2021 KPRM (m.in. 7 mln zł na reklamę tarcz antyinflacyjnych, 19 mln reklama polskiego ładu, 25 mln zł na kampanię Szczepimysię itp.)