Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko223
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
sierp
Profil zweryfikowany

sierp

Dołączył 19 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1614
  • Znaleziska 1533
  • Mikroblog 81
  • Obserwujący 121
  • Obserwowane 1
  • Dodane (3)
  • Komentowane (71)
  • Plusowane (7)
sierp
sierp 17.05.2019, 13:35:50
  • 198
Czołem Wykop!

W najbliższy poniedziałek (20 maja) o godzinie 20:00 odbędzie się #ama ze mną (czyli Jackiem Sierpińskim).

Podczas AMA – zgodnie z formułą – odpowiem oczywiście na wszystkie Wasze pytania. Szczególnie zachęcam do poruszania kwestii dotyczących oddolnej inicjatywy społecznej #stopacta2, w skład której wchodzę, a także nadchodzących wyborów do Parlamentu Europejskiego, w których biorę udział (jestem kandydatem z listy Polska Fair Play Roberta Gwiazdowskiego).
sierp - Czołem Wykop!

W najbliższy poniedziałek (20 maja) o godzinie 20:00 odbędzi...

źródło: comment_fxyXVShjyPxjKBxdjpHK7Ti6YoQ8tnIl.jpg

Pobierz
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sierp
sierp
Autor
18.05.2019, 17:08:18
  • 2
@goomba-pl: Tak. Tak jak 5 lat temu.
  • Odpowiedz
sierp
sierp
Autor
18.05.2019, 17:09:34
  • 2
@WuDwaKa: Nie. Choć w szkole byłem dobry z matematyki, a nawet rok studiowałem ten przedmiot :)
  • Odpowiedz
sierp
sierp
Autor
18.05.2019, 17:11:17
  • 2
@Skydance: Jeśli nie odpowiem, to znaczy, że coś przeoczyłem. Będę odpowiadał jeszcze po zakończeniu AMA, w miarę wolnego czasu. Ale postaram się odpowiedzieć na wszystkie.
  • Odpowiedz
adizj
adizj
09.05.2019, 11:44:58 via iOS
  • 4
"Jesteśmy poważną partią, nie to co te szury z Konfederacji, które do tego nas szkalują" powiedzieli sympatycy Polski Fair Play przed wyborami na sołtysa Pcimia Dolnego. Chociaż teraz to już nawet w wyborach na sołtysa są lepsze plakaty. Największa kopalnia beki i tak jest w komentarzach, gdzie Sierpiński twierdzi, że gdyby go wybrali to do PE też będzie chodził w sweterku, wybory to nie konkurs mody, a "garniturowcy" są niewiarygodni.
#gwiazdowski
adizj - "Jesteśmy poważną partią, nie to co te szury z Konfederacji, które do tego na...

źródło: comment_INvS770ZNFDu32pGoFtfL8t8mFlCP8iO.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sierp
sierp 10.05.2019, 16:27:38
  • 2
@adizj: Nikt ze mną nie ustalał żadnego dresscode. W garniturze chodzę rzadko i wyglądam w nim sztucznie. Ponieważ i tak lista PFP nie ma szans, mogę podchodzić do wyborów na luzie i nie walczyć za wszelką cenę o każdy głos, w szczególności głosy tych, dla których nie jest ważna działalność czy poglądy kandydata, tylko to, czy ubrał się zgodnie z "obowiązującymi" kanonami mody. Przeboleję, że @adizj i paru mu
  • Odpowiedz
sierp
sierp 10.05.2019, 16:30:37
  • 0
BTW 5 lat temu też kandydowałem w wyborach do PE (miałem 1. miejsce na liście Demokracji Bezpośredniej) i ubierałem się może jeszcze bardziej nietypowo. Mimo to wtedy jakoś nikt się o to specjalnie nie czepiał.
  • Odpowiedz
wojtas_mks
wojtas_mks
18.04.2019, 19:00:04
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sierp
sierp 18.04.2019, 19:47:34
  • 4
Nie, nie mogłem. Nie chcieli mnie tam już w 2015 roku.
  • Odpowiedz
sierp
sierp 19.04.2019, 09:32:31
  • 3
@PiSbolszewia: Wolę być autystą.
  • Odpowiedz
sierp
sierp 19.04.2019, 09:33:51
  • 0
Jak ktoś chce, to może zagłosować w ankiecie, link tu: https://www.facebook.com/fpjaceksierpinski/posts/1292760650900165
  • Odpowiedz
r.....0
r.....0
konto usunięte 11.03.2016, 11:37:24
  • 118
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sierp
sierp 12.03.2016, 19:35:54
  • 2
@rafalu90: Klub Kukiz'15 się podzielił. Niestety za odrzuceniem projektu w pierwszym czytaniu była mniejszość: Jachnik, Jakubiak, Jaskóła, Józwiak, Kulesza, Romecki, Rzymkowski, Tyszka, Wilk.

Co do konsekwencji ustawy, to będą takie:

- utrudnienie przeznaczania gruntów faktycznie rolnych na cele nierolnicze (zamierzone, ale generalnie szkodliwe dla gospodarki - nieefektywna alokacja zasobów);
- utrudnienie przeznaczania gruntów tylko formalnie rolnych na cele nierolnicze (nie wiem czy zamierzone, na pewno jeszcze bardziej szkodliwe dla gospodarki - nieefektywna
  • Odpowiedz
e.....3
e.....3
konto usunięte 29.08.2015, 21:18:21
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sierp
sierp 30.08.2015, 09:47:47
  • 0
@SWD-M: ja nie kandydowałem w świętokrzyskim.
  • Odpowiedz
xvovx
xvovx
22.06.2015, 16:01:11
  • 27
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sierp
sierp 24.06.2015, 11:00:19
  • 0
@xvovx: Większa szansa na wprowadzenie libertarian do parlamentu jest w JOW niż w dotychczasowym systemie. W USA od dawna w Kongresie jest np. Ron Paul, w Senacie Rand Paul, istnieje dość licząca się frakcja libertariańska w Partii Republikańskiej. Również kandydaci małej partii, takiej jak Partia Libertariańska, mają większe szanse w JOW. W Wielkiej Brytanii (gdzie okręgi są mniejsze niż w USA) do Izby Gmin weszli np. deputowani Zielonych czy niezależni,
  • Odpowiedz
sierp
sierp 24.06.2015, 20:33:57
  • 0
Nie ma teraz żadnej propozycji obniżenia progu wyborczego. Jest alternatywa: JOW albo tkwimy dalej przez lata w tym bagnie, w którym jesteśmy. A libertarianie nie muszą działać koniecznie w ramach odrębnej partii, JOW właśnie kształtuje luźne duże partie, wewnątrz których mogą funkcjonować poglądy radykalniejsze (tak jak libertarianie w Partii Republikańskiej w USA).
Nie zgadzam się też, że partia mając środki na przebicie 5% w skali całego kraju nie jest w stanie wprowadzić
  • Odpowiedz
sierp
sierp 06.07.2015, 12:11:56
  • 0
Partia Libertariańska jest tylko narzędziem, mającym umożliwić libertarianom obecność na scenie politycznej. Jej istnienie nie jest celem samym w sobie.
Logika wyborów w JOW jest inna niż w ordynacji proporcjonalnej. W JOW bardziej opłaca się zwykle startować z listy dużej partii (która jednakże jest luźnym porozumieniem rozmaitych ugrupowań, zawieranym przed wyborami). W ordynacji proporcjonalnej bardziej samemu. Najgorzej jest w obecnej ordynacji z progiem, gdzie i tak małym partiom opłaca się bardziej startować
  • Odpowiedz
m.....l
m.....l
konto usunięte 30.08.2014, 14:07:21
  • 107
#takaprawda
m.....l - #takaprawda

źródło: comment_nNCPwIjXPfSLfVRdaGbUAApU7xQFIAyY.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sierp
sierp 30.08.2014, 17:45:49
  • 0
Jestem :) opłaciłem znowu składkę :)
  • Odpowiedz
kvvach
kvvach
14.06.2014, 12:40:58
  • 1
czy w Polsce jest jakas partia liberalna? kiedys byli libertarianie ale jakies afery byli z nimi....

#polityka
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sierp
sierp 14.06.2014, 23:14:19
  • 4
@morisovsky: Wniosek o wpis Partii Libertariańskiej do ewidencji partii politycznych został złożony już wiele miesięcy temu, ale sąd nadal zwleka. W międzyczasie kandydaci Partii Libertariańskiej (m. in. ja) zdążyli już wystartować w wyborach do PE (z listy KW Demokracja Bezpośrednia).
  • Odpowiedz
wojtek354
wojtek354
13.06.2014, 21:30:30
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sierp
sierp 14.06.2014, 23:30:47
  • 2
@bruceivins: Z samych zasad libertarianizmu nie wynika wprost stosunek do aborcji. Możliwe są różne warianty, zależące od przyjęcia dodatkowych założeń, np.:

1) Aborcja powinna być zawsze dozwolona, bo do chwili urodzenia nie można mówić o człowieku.

2) Aborcja powinna być dozwolona do pewnego momentu, a potem zakazana, bo na pewnym etapie rozwoju organizmu w łonie matki nie można mówić o człowieku, ale na pewnym już
  • Odpowiedz
V.....m
V.....m
konto usunięte 12.06.2014, 15:07:05
  • 13
Czy ich do końca p----------o? #kiciochpyta

#knp #db #demokracjabezposrednia
V.....m - Czy ich do końca p----------o? #kiciochpyta



#knp #db #demokracjabezposre...

źródło: comment_fAFuWQ9Em0dESvihXccT7xWP0Yur4Xph.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sierp
sierp 14.06.2014, 23:19:31
  • 0
@roykovsky: Domyślam się, że jest to aluzja do wypowiedzi niektórych polityków KNP na temat roli kobiet i bicia żony. A te obrazki tworzy pewien człowiek, który bardzo nie lubi KNP, a może chodzi mu tylko o wypromowanie DB jako "prawdziwie antysystemowej" alternatywy i zwalcza w tym celu najważniejszego obecnie konkurenta do antysystemowości.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 2 z 4
  • >
  • http://sierp.libertarianizm.pl/

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 06.07.2012

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 23.04.2014

    Komentator
  • VIP
    od 12.05.2014

    VIP
  • Kałasznikow
    od 01.06.2011

    Kałasznikow
  • Rocznica
    od 23.03.2025

    Rocznica
  • Ekspert
    od 22.04.2014

    Ekspert
  • Władca Ognia
    od 22.04.2014

    Władca Ognia
  • Reporter
    od 17.01.2014

    Reporter

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking