Szukam forum gdzie mógł bym zadać parę pytań odnośnie grafiki. Chodzi mi głównie o grafikę wektorową, którą chciałem wykorzystać w aplikacji androidowej. Szukałem na forach dotyczących gimpa czy inkscape ale wyglądają na wyludnione.
#grafika #grafikakomputerowa i trochę #gamedev
#grafika #grafikakomputerowa i trochę #gamedev
Napisałem prostą aplikację w javie (LibGdx) i mam obecnie problem z grafiką do niej. Nie wiem jakich rozmiarów powinno być pole działania aplikacji względem telefonu jak i jaki powinien być rozmiar grafiki, żeby wyglądała dobrze.
1. Testuję aplikację na telefonie o rozdzielczości 720 na 1280px i nie wiem jakich rozmiarów ma być okno aplikacji (poprawna wartość to taka sama jak rozdzielczość telefonu?)?
2. Potrzebuję jednej głównej grafiki (powinna być na prawie całym widocznym polu aplikacji) która ma np. wymiary 500x500 (okrąg) i jak obszar aplikacji mam ustawiony na taką wartość to ładnie mi ten okrąg się rysuje. Ale jak już zmienię rozdzielczość na 720x1280 to się rozjeżdża/spłaszcza. Jak sobie z tym radzić?
http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=1403
Do rysowania prostych kształtów możesz też wykorzystać ShapeRenderer ale na dłuższą metę to źle rozwiązanie do generowania całej