- 1
- 1
- 3
Mam problem z Multimedia Polska S.A. Rozwiązałem z nimi umowę na internet i telewizję.
Już przy oddawaniu sprzętu pojawił się kłopot. Dekoder, który zwracałem był inny niż podczas instalacji usługi.
Rzeczywiście, na przełomie 2014/2015 roku zgłaszałem usterkę, przyjechał technik i wymienił dekoder. Do końca umowy wszystko działało.
Problem w tym, że oni nie mają wymiany dekodera odnotowanej w systemie. W ogóle nie mogą znaleźć w systemie tego dekodera, który im oddałem :o
Już przy oddawaniu sprzętu pojawił się kłopot. Dekoder, który zwracałem był inny niż podczas instalacji usługi.
Rzeczywiście, na przełomie 2014/2015 roku zgłaszałem usterkę, przyjechał technik i wymienił dekoder. Do końca umowy wszystko działało.
Problem w tym, że oni nie mają wymiany dekodera odnotowanej w systemie. W ogóle nie mogą znaleźć w systemie tego dekodera, który im oddałem :o
- 1
- 0
@Luks_x: Tego się obawiam :( Z molochem nie wygram.
https://store.playstation.com/#!/en-pl
Cały czas pisze mi, że nieprawidłowe hasło. Zmieniam, oczywiście komunikat, że nie może być takie same jak stare. Ustawiam nowe, i dalej "bad credentials" :|
#ps4