puzindfq1 via Android
#gearbest
Hejka mirki, potrzebuje pomocy.
Otoz tak jak na zdjeciu paczka byla zamawiana poprzez PostNL, a koledzy z GB wyslali paczke poprzez China Post. Cos sie dzieje zle i sie machneli czy mam cierpliwie czekać na rozwoj sytuacji? Dzieki za pomoc i pozdrawiam
Hejka mirki, potrzebuje pomocy.
Otoz tak jak na zdjeciu paczka byla zamawiana poprzez PostNL, a koledzy z GB wyslali paczke poprzez China Post. Cos sie dzieje zle i sie machneli czy mam cierpliwie czekać na rozwoj sytuacji? Dzieki za pomoc i pozdrawiam
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_SrLsgF7ghRwSK8O4alrRvdu5QVrqXIjU,w400.jpg)
Siemka mireczki mam problem z GB.
Napisalem do nich ticket, ze wyslali CnPostem paczkę zamiast PostNL za co oczywiscie zaplacilem. Tlumacza sie wrzucajac mi oczywisty tracking i ze paczka dojdzie nieco pozniej i nic wiecej. Jest jakis sposob by w jakikolwiek sposob im przetlumaczyc, ze wyslali zla opcja? Z doswiadczenia wiem, ze CnPost o wiele dluzej idzie niz PostNL.
Dzieki za pomoc i pozdrawiam
I pamiętaj jak będziesz prosił o refund to cała kwota a nie tylko różnicą wysyłki. Trzeba ich tak #!$%@?ć aż się oducza
Okk, przydusze majfrendow