#samochodowykonkurs #skclassics
Nawet w latach 80, kiedy powstawał ten samochód, napęd na 4 koła, nadwozie w większości wykonane z kevlaru, rama rurowa i ponad 400-konny silnik umieszczony centralnie nie były niczym wyjątkowym. Zdziwienie może jednak budzić fakt, że silnik, z którego wyciśnięto taką moc, to rzędowa czwórka o pojemności 1,7 litra, a marka auta absolutnie nie kojarzy się dzisiaj z supersamochodami.
Nawet w latach 80, kiedy powstawał ten samochód, napęd na 4 koła, nadwozie w większości wykonane z kevlaru, rama rurowa i ponad 400-konny silnik umieszczony centralnie nie były niczym wyjątkowym. Zdziwienie może jednak budzić fakt, że silnik, z którego wyciśnięto taką moc, to rzędowa czwórka o pojemności 1,7 litra, a marka auta absolutnie nie kojarzy się dzisiaj z supersamochodami.
To będzie trudne. @Sidey, jak zgadniesz i to, to zostajesz dzisiaj królem samochodowych klasycznych konkursów i plusuję 10 twoich ostatnich komentarzy:)
Każda generacja tego auta jest uważana za kultową, dlatego nigdy nie potrzebowało ono jakichś specjalnych wersji. Mimo to jeden z zaangażowanych w jego produkcję inżynierów uparł się, że możliwe jest stworzenie wersji z potężnym silnikiem V8 umieszczonym z tyłu. Podkreślam, z tyłu -