@Peleryna: Nie rozumiem. WG zmusiło cię w jakiś sposób do zagrania jak debil? Bo reszta zagrała całkiem zwyczajną bitwę, nie mam pojęcia czemu mieliby być nazwani debilami...
@t3m4: Ja bym powiedział, że nie mają słabych stron :) Działa może i nie mają dobrej celności na papierze, ale w praktyce jest inaczej - od 6 tieru można montować stabilizator, dobrze utrzymują celność w ruchu i mają świetne kąty opuszczania, tak więc wystawienie zza górki samej wieży, przycelowanie i schowanie się z powrotem trwają tu dużo krócej niż u innych medów.
Pytanko do wypokowych czołgistów: jaki jest sens okupowania tierów wyższych niż piąty? Na piątym są już wszystkie dostępne typy czołgów przecież. Po co ludzie cisną się na wyższe, skoro i tak matchmaking wciśnie im zawsze równorzędnych przeciwników?
@Pokrakk: Też kiedyś myślałem podobnie - po co pchać się ponad 6 tier? Jednak im dłużej grasz, tym więcej widzisz podstawowych błędów popełnianych przez początkujących. Na wyższych tierach są już teoretycznie bardziej doświadczeni gracze, to i szanse na ciekawszą bitwę większe. Poza tym wyżej łatwiej jest wyjść po bitwie na minus, co też eliminuje słabszych graczy (przynajmniej powinno).
@yosemitesam: Nie, wyposażenie czołgu nie ma znaczenia. Dostajesz łagodniejszy MM tylko przez kilka pierwszych bitew danym czołgiem, potem jest już normalnie.
T29 doigrał się jakiegoś nerfa od pewnego czasu wchodzą mi takie szmaty w wieże ,że aż nie moge pojąć skoro teoretycznie nawet z goldem nie powinni sie przebić poza włazem.Np na tym screenie ładnie widać t32 i przebicie tuż nad działem wtf?
Moja załoga dobija do 100% więc czy moglibyście mi poradzić jakie skille wziąć dla KV-1 (opcjonalnie dalej KV-1S bo chyba przeniosę ją później na ten czołg)? Czytałem coś w necie i jedni piszą, że wszystkim dać Naprawę, inni, że inaczej :).
@ZenobiuszFurman: Szósty zmysł to podstawa na każdym czołgu, ale mogłeś dać najpierw naprawę a potem zresetować, tak to dowódca będzie jeździł bez żadnej umiejętności przez te kilkadziesiąt(-set) bitew.
@ZenobiuszFurman: Tylko że szósty zmysł działa dopiero, gdy osiągniesz 100% umiejętności a naprawa przynosi korzyści od samego początku. Ja robię tak: daję dowódcy naprawę, dobijam do 100%, wybieram drugą umiejętność, którą dobijam do ~40% (początkowe procenty nabija się dużo szybciej niż końcowe) i resetuję umiejętności za 20 000 (albo 10 000 w promocji) kredytów i zmieniam na żarówę, która wtedy jest już na 100% i jako drugi skill daję naprawę.
hmmm, mam pytanie, czy granie na skinach z hitzonami w #wot jest dozwolone czy nie, bo w sumie to byłaby dobra nauka tego gdzie trafiać wyższotierowe czołgi, ale nie wiem czy to nie będzie uznawane za czitowanie już.
@ZenobiuszFurman: Dlatego ja tego nie używam. Do sprawdzenia grubości pancerza bardzo dobra jest stronka http://gamemodels3d.com/worldoftanks/ - niestety płatna, jeżeli chcemy sprawdzić czołgi powyżej 6/7 tieru.
@Maav: Patrzenie na grubość pancerza w przypadku medów nie ma zbyt wielkiego sensu - żeby przebić Panterę, trzeba strzelić w Panterę. Wchodzi w nią praktycznie wszystko i może się zapalić po strzale od przodu.
@w_szafa: Do E-50 jeszcze nie doszedłem - pantera była moją pierwszą siódemką, więc jeszcze nie bardzo wtedy ogarniałem i przez słabe wyniki olałem tę linię :) Dopiero niedawno kupiłem PII i nią gra mi się dużo lepiej.
VK36 to moim zdaniem najlepszy czołg na tym tierze, przynajmniej mnie najlepiej się nim gra :)
@w_szafa: Nie mówię, że PII jest super - raczej to najsłabszy z medów na tym tierze (z tych, którymi grałem) - po prostu w porównaniu do PI ma większe szanse w starciu na krótszy dystans, choć Pershing i T-44 połkną ją bez problemu z bliska a Centurion na dystans też jest lepszy.
#wot