Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko163
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
oknaszczecin
Profil firmowy

oknaszczecin

Dołączył 8 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 82
  • Znaleziska 3
  • Mikroblog 79
  • Obserwujący 6
  • Obserwowane 0
oknaszczecin
oknaszczecin 23.01.2018, 09:29:47
  • 1
@oknaszczecin: Ogrodzenia i bramy posesyjne :http://www.eko-dom.szczecin.pl/index.php?l=0&s=33 z powłoką DUPLEX
oknaszczecin - @oknaszczecin: Ogrodzenia i bramy posesyjne :http://www.eko-dom.szczec...

źródło: comment_t5oMtPC49z7KfEikmfrYKedWnTdeIr2k.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

p.....a
p.....a
konto usunięte 23.01.2018, 09:33:26
  • 3

Komentarz usunięty przez autora Wpisu

oknaszczecin
oknaszczecin 09.05.2017, 09:46:51
  • 3
#budownictwo
Okna drewniano-aluminiowe .Jakie są opinie użytkowników ?
oknaszczecin - #budownictwo
Okna drewniano-aluminiowe .Jakie są opinie użytkowników ...

źródło: comment_AwX3ocW34tOPNyujgR5XRNGzNpsxRHyz.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
14.05.2017, 19:56:09
  • 0
@ErroL: zobacz ofertę też firmy Pozbud. Moim zdaniem w klasie okien drewnianych chyba najlepiej wykonane.
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin 20.04.2017, 18:26:21
  • 439
okna narożne bez słupka .Szyba do szyby na tzw step.Podoba się czy nie? Czy jest sens stosowania czegoś takiego ?
#budownictwo
oknaszczecin - okna narożne bez słupka .Szyba do szyby na tzw step.Podoba się czy nie...

źródło: comment_rGdPuCpxyRwVFSyPDpLRbL5441FLycwf.jpg

Pobierz
  • 76
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
20.04.2017, 18:34:28
  • 199
Od środka wygląda tak:
oknaszczecin - Od środka wygląda tak:

źródło: comment_FJVkovuypUM9RkAQWEMitmXSIgLK1sGg.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
20.04.2017, 18:42:03
  • 0
Tak się zastanawiam. Czy Ktoś to kupi ? Cena normalnego okna o tym samym wymiarze X 2,5.
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
20.04.2017, 19:44:45
  • 3
@mrocznaszyszka: nie .Akurat łączenie szyb to najmocniejszy element systemu
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
21.04.2017, 09:20:59
  • 0
@Wsciekle_piesci_meza: są wypełniane specjalną taśmą i klejone
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
21.04.2017, 09:22:13
  • 0
@dr_Acula: To coś nie tak? Proszę wysłać na adres : wycena@eko-dom.home.pl
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
21.04.2017, 13:49:23
  • 0
@dr_Acula: z jakiego maila?
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
21.04.2017, 16:10:38
  • 0
@McGregor87: Istnieje coś takiego jak szkło samoczyszczące .
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
21.04.2017, 16:13:34
  • 0
@Hatespinner: Szkło może być hartowane lub antywłamaniowe
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
21.04.2017, 16:15:54
  • 1
@swrsc: klejenie jest na tzw step
oknaszczecin - @swrsc: klejenie jest na tzw step

źródło: comment_SiuPAbZSRDtXhY2CKwfx3A7qGyBSCoJi.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
21.04.2017, 16:34:17
  • 0
@elklepo: Jest dylatacja ze specjalnego elestycznego sznura potem maskuję się to takim elastycznym tiokolem
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
21.04.2017, 17:17:30
  • 0
@Innvandrer: ale właśnie oto chodzi :)
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
21.04.2017, 17:34:41
  • 0
@Innvandrer: Co to za wiocha?;) My w Szczecinie mamy taki . I to każdy tak ma :)
oknaszczecin - @Innvandrer: Co to za wiocha?;) My w Szczecinie mamy taki . I to każdy...

źródło: comment_pyDN27KC0NwUE5nwlDdX8h8LFrfvj8U9.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
21.04.2017, 20:06:55
  • 0
@elklepo: Szkło hartowane to szkło hartowane a antywłamaniowe to szkło klejone na foli .
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
21.04.2017, 20:22:00
  • 0
@elklepo: Zależy od gabarytu szyby
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin 21.04.2017, 17:03:22
  • 4
#budownictwo
Jak jedno okno tarasowe zmienia cały dom ?
Film po angielsku ale to nieważne liczy się idea-Polecam.
oknaszczecin - #budownictwo 
Jak jedno okno tarasowe zmienia cały dom ?
Film po ang...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

H.....o
H.....o
konto usunięte 21.04.2017, 17:07:45
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
dan3k
dan3k
21.04.2017, 17:13:10
  • 0
@oknaszczecin: samo to, że cały dom zrobiony z gwizdkiem zmienia jednak więcej
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin 20.04.2017, 18:40:15
  • 14
okna narożne bez słupa: Fajne?
#design
oknaszczecin - okna narożne bez słupa: Fajne?
#design

źródło: comment_41KV6EutDYiClRhqGzGjev4n9BhrEGky.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
20.04.2017, 18:43:23
  • 2
:)
oknaszczecin - :)

źródło: comment_2kVft7Sf8xPXCTxck54CZJ8jKTonbY2N.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
20.04.2017, 18:47:46
  • 0
@uabit: dobre:)
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin 11.04.2017, 10:21:21
  • 790
Okna czteroszybowe powoli stają się standardem
oknaszczecin - Okna czteroszybowe powoli stają się standardem

źródło: comment_rmYn0B9i07miRVF6suMcjubLDoqq6iHU.jpg

Pobierz
  • 196
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 10:30:59
  • 31
@slavkowsky: szyba u=0,3 dla całego okna Uw na poziomie 0,59 :)
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 10:45:01
  • 79
Od 1 stycznia 2017 weszły nowe Unijne przepisy odnośnie energooszczędności dla nowo budowanych budynków w Polsce gdzie wsp Uw dla całego okna nie może być gorszy niż 1,1 czego dwie szyby nie spełniają nawet trzy szyby w zimnych ramach też nie spełniają .
więcej na : [http://budowlane-abc.pl/abc/budowlane/nowe-wymagania-dla-okien-od-2017-r-co-powinien-wiedziec-inwestor/
]
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 10:47:01
  • 6
@j3sion: około 10 % jest dopłaty za pakiet czteroszybowy o Ug=0,4 do ceny okna z trzema szybami
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 10:54:37
  • 0
@j3sion: piszę o profilu 7 komorowym na tym samym standardzie wykonania w dwóch wersjach 3 i 4 szybowej
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 11:00:04
  • 15
Nie stosuje się gdyż przewiercona rama traci parametry i to co zyskujesz na czwartej szybie to tracisz nawiewnikiem
więcej o oknach czteroszybowych na:[http://www.eko-dom.szczecin.pl/index.php?l=0&s=23]
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 11:26:22
  • 14
@Nerlo: Jeśli zezwolenie jest po 1 stycznia 2017 to odbioru przy oknach gorszych niż Uw=1,1 (we wszystkich pozycjach na budowie) nie podpiszą.
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 12:23:52
  • 1
@Wladyslaw_Jagiello: ale kuloodporne i antywłamaniowe są niestety dużo zimniejsze :)
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 12:27:02
  • 2
taniej i bezpieczniej jest zamontować kontaktrony na skrzydłach
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 13:00:43
  • 4
To prawda są ciężkie ale nie cięższe niż okna przeciwpożarowe lub antywłamaniowe Obecnie są okucia specjalisty pozwalające na produkcje bardzo ciężkich okien czteroszybowych oraz drzwi tarasowych przesuwnych typu has z pełną gwarancją 7 letnią a na zespolenie szyb jest obecnie udzielana 10-letnia gwarancja .
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 13:33:46
  • 13
@KierownikW10: To nie są okna do starego budownictwa a do domów energooszczędnych i pasywnych z rekuperacją
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 13:35:09
  • 2
@Jurandt: Świat się zmienia :) Wszystko idzie do przodu.
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 15:50:09
  • 0
@krokodylek92: Nie -są dużo zimniejsze
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 15:50:39
  • 0
@arczer: około 10% drożej niż 3 szybowych
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 15:53:19
  • 10
@JarosG: normalny pakiet 3 szybowy ma 3 szyby o grubości 4 mm czyli razem 12mm razem
a pakiet 4 szybowy ma 4 szyby po 3mm (hartowane) czyli też razem 12 mm
więc waga pakietu 3 szybowego i 4 szybowego oraz przejrzystość jest taka sama natomiast energooszczędność izolacyjność akustyczna wypada zdecydowanie lepiej w tych drugich.
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 16:02:52
  • 0
Na pakiety 4 szybowe mamy najlepszą :) Zapraszam.
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 16:09:51
  • 0
@LetMeCaptureIt: Możemy dostarczyć same pakiety szybowe
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 16:12:02
  • 0
@Cobalt21: Veka softline 82 to ubogi krewny Winergetica To jest porównanie :[http://ekodom.mojabudowa.pl/?id=218452]
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 16:17:13
  • 4
@maniek_:powinieneś ją dostać w firmie Press Glas lub Glaspol -mają oddziały w całej Polsce
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 16:27:12
  • 6
@r5678: to szyby zespolone ich od wewnątrz nie czyścisz .A co dają ? Są mega ciepłe(podobny parametr izolacyjny jak ściana) i ciche.
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 17:18:37
  • 0
@Harmonijka: to nie jest to samo tu masz różnicę :http://ekodom.mojabudowa.pl/?id=218452
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 17:29:47
  • 0
@Harmonijka: Ty jesteś laik .
Tak jak piszesz to wszystkie okna są takie same masakra .
To to jaki producent na vece da zbrojenie z aerożelem ?,uszczelkę pod pakietem szybowym ma tylko oknoplasty i nikt inny Kto zmieści w tej standardowej vece 4 szyby i to wszystko przepada i posiada wszelkie certyfikaty .
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 17:33:32
  • 2
Polecam:
oknaszczecin - Polecam:
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 17:37:00
  • 0
Podaj linka do innego okna z uszczelką pod szyba i czterema szybami oraz ze zbrojeniem aerogelowym .Kontretnie pokaż linka do takiego okna
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 17:41:38
  • 0
@Harmonijka: HA HA no i gdzie tu uszczelka pod szybą ? Gdzie zbrojenie z aerogelem ?
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 17:45:17
  • 0
@Rampampam: Czemu to czytasz? Nikt cię nie zmusza .Wchodzisz na Mój wpis dobrowolnie.
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 17:52:35
  • 0
@Harmonijka: Tak się składa, że veka żadnemu producentowi nie dostarczy uszczelki pod szybą jak na tej focie
oknaszczecin - @Harmonijka: Tak się składa, że veka żadnemu producentowi nie dostarcz...

źródło: comment_BMhoHLNMSvkmdeudevWCMxu48LtSOUyu.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 17:58:52
  • 0
Jest już szyba jednokomorowa o wsp .u=0,15 ( obecnie bardzo droga ) ale kiedyś telewizory płaskie też kosztowały po kilkadzisiąt tysięcy a obecnie kilka .Tak więc na 5 bym nie liczył :)
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 18:15:36
  • 1
@Harmonijka: Nikt nikogo nie wkręca i na siłę nie namawia do zakupów .Wchodzisz na mój wpis dobrowolnie i czytasz albo wychodzisz jak Cię nie interesuje . Nikt Cię tu nie trzyma, a tym samym nie przekonuje do kupna tych okien. Jesteś tu na własne życzenie .
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 18:21:42
  • 0
@GreenShot: najlepiej wysłać zestawienie okien na maila do najbliższego dealera lub podjechać zobaczyć profile i pogadać .
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 18:23:52
  • 2
@Woodpeckers: Potrzebne są ludziom co budują domy pasywne .Tam potrzebne są okna bardzo szczelne o jak najniższym współczynniku Uw z certyfikatem europejskim dla budownictwa pasywnego z Darmstad lub Rosenheim.
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 18:26:19
  • 0
@Harmonijka: Ty naginasz sugerując, że inne są takie same .
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 18:37:32
  • 0
@Rampampam: Musisz zrobić bilans energetyczny domu Potrzebne są m2 pow. pow okien od południa ,północy wschodu i zachodu średnia różnica temperatur w twoim regionie klika jeszcze danych .Jednak różnica zazwyczaj wychodzi spora zwłaszcza przy ogrzewaniu gazowym i elektrycznym .
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 18:54:46
  • 0
@acidd: Okna trzyszybowe np 6 komorowe to dla większości budownictwa jednorodzinnego wystarczająca opcja .Ważne aby te okna pochodziły od uznanego producenta, posiadały wieloletnią gwarancję na produkt oraz na zespolenie szyb, ny okna były estetycznie wykonane ( jak producent nie dba o estetyką którą widać to co robi z elementami jakich nie widać) Posiadały badania potwierdzone certyfikatami, a nie tylko wydruk parametrów na ofercie niczym niepotwierdzony (plaga-firmy wiedzą ,że ludzie nigdy
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 19:05:16
  • 0
@prawdziwabrzoza: W większości tak, ale np małe okna np 50x50 RU pięciokomorowe już nie bardzo ( często przekraczają uw=1,1 ) dotyczy to wszystkich producentów .A przepis mówi, że wszystkie okna w nowo budowanym domu muszą spełnić ten wymóg a nie ich część czy też tylko tzw okno referencyjne .
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 19:07:59
  • 0
@acidd: :)
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 19:18:19
  • 0
@prawdziwabrzoza: Parametr Uw wiele firm próbuje naciągnąć dodając termoramkę tuningując wirtualnie lambdę tel ramki w programie do kalkulacji i wyceny, ale to śliski myk i nieetyczny .
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 19:23:12
  • 0
@Cobalt21: Większość profili posiada trzy uszczelki a tam gdzie szyba tylko dwie ( zewnętrza i wewnętrzna ) Gdzie tu konsekwencja ? Jak trzy uszczelki to na profilu i na szybie zwłaszcza przy rekuperacji gdzie okna muszą być naprawdę szczelna, a nie tylko teoretycznie.
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 19:34:04
  • 0
@asasello: nowa sprawa firma z małopolski wraża to jako przegrodę termiczną bardziej niż szybę .
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 19:52:07
  • 0
@Harmonijka: Trzymam za słowo .Jak pisałeś:

1-"Każdy producent jaki chce da zbrojenie z aerożelem" Więc mam nadzieję, że w tym softline 82 zastosujesz takie zbrojenie

2-Pisałeś też "4 szyby tez wcisnie kazdy" więc też wciśnij jak tak łatwo aby porównanie było
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 20:13:15
  • 0
@barbapapa: Wygląda poważnie:)
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 20:17:38
  • 0
@mwilu: Sorry pomyłka Kłamstwo to poważne oskarżenie Co mi zarzucasz ?
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 20:25:50
  • 0
@Harmonijka: byle na tym samym standardzie .tak jak pisałeś :
Trzymam za słowo .Jak pisałeś:

1-"Każdy producent jaki chce da zbrojenie z aerożelem" Więc mam nadzieję, że w tym softline 82 zastosujesz takie zbrojenie

2-Pisałeś też "4 szyby tez wcisnie kazdy" więc też wciśnij jak tak łatwo aby porównanie
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 20:26:29
  • 0
@PuchatyKuba: Wcale się nieczyści :) czyści się tylko zewnętrzne :)
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 20:32:17
  • 0
@Stivo75: Chętnie odpowiem a co ?
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 20:34:36
  • 0
@LonelyCop: piszę o domu energooszczędnym i pasywnym :)
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 20:42:02
  • 0
@LonelyCop: Nie tak była moja intencja .
Założyłem wpis i wiele osób weszło dobrowolnie mam nadzieję, że i ty .Kto chce ten czyta kto ma to w d, ten wychodzi .Nikomu nie narzucam typu okien do domu Każdy może je sobie zaimportować nawet z Białorusi .
Wolność wyboru .I nikt nie jest monopolisto .
Każdy kto czyta ten wątek r[obi to bo chce .
Pozdrawiam
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 20:54:14
  • 0
@oknaszczecin: Po prostu naginasz fakty, dlatego też napisałem "kłamstewka", a nie kłamstwa. Miałem tego nie robić, bo w sumie @Harmonijka już to wypunktował natomiast jeśli pytasz to odpowiem:


1. Skrzydło "Winergetic" to po prostu półzlicowane skrzydlo Veki Softline. Nie pracuję na Vece, natomiast trudno mi uwierzyć, że "półlico" jest niedostepne dla innych producentów.

NIE to autorskie rozwiązanie Oknoplastu który jest właścicielem tego profilu a Veka na jego zlecenie go tłoczy

2. Każdy
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 20:55:33
  • 0
@sprzedafcaMakaronu: nie .Myje się tylko zewnętrzne tafle a na czystość pakietów jod wewnątrz est 10 lat gwarancji
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 21:01:54
  • 1
@mwilu: Oczywiście ,że UE nie powinna się wpierda..ć w polskie sprawy ale tę dyrektywę Polska niestety zaaprobowała ,a inspekcja budowlana egzekwuje i wali kary tym co sprzedają okna niespełniające wytycznych i nie odbierają domów tym co zastosowali okna niezgodne z wymogami.
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 21:06:29
  • 0
@sprzedafcaMakaronu: Po co tu wchodzisz i czytasz ? Jeśli to robisz to na własne życzenie .Niestety za taki zachowania to ja nie odpowiadam .Każdy kto tu wchodzi to zostaje albo to olewa i wyłazi .Nikomu nic się nie dzieje .
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 21:21:05
  • 0
@Harmonijka: To jest też ciekawe rozwiązanie .Firma też O.K jednak Ty zapewniałeś, że pokarzesz to oczym zapewniałeś i to na vece 82 :)

Trzymam za słowo .Jak pisałeś : TO SĄ TWOJE SŁOWA I PROSZĘ NIE STOSOWAĆ WYMIJAJĄCYCH LINKÓW NIE NA TEMAT .
Cytaty Twoich stwierdzeń:

1-"Każdy producent jaki chce da zbrojenie z aerożelem" Więc mam nadzieję, że w tym softline 82 zastosujesz
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 21:32:42
  • 3
@Harmonijka: zresztą obecnie w europie wchodzą okna pasywne z jeszcze większą ilością szyb, ale i te pewnie zanegujesz
oknaszczecin - @Harmonijka: zresztą obecnie w europie wchodzą okna pasywne z jeszcze ...

źródło: comment_zCmTA5IAdQDWHBvWu9rFabYlCtqvihwQ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 21:35:12
  • 2
@oknaszczecin: lub z jeszcze bardziej ciepła ramą jak te:
oknaszczecin - @oknaszczecin: lub z jeszcze bardziej ciepła ramą jak te:

źródło: comment_wqXh2jDL9wu1PjL00jscZOxEgS2KM6aw.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 21:42:46
  • 2
@Harmonijka: to polecam kolejne rozwiązanie
oknaszczecin - @Harmonijka: to polecam kolejne rozwiązanie

źródło: comment_UnVtICVto5WKkztXiR2Pf8LfgEFkpUHc.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 21:47:51
  • 2
@Harmonijka: Są też takie okna PCV z czterema szybami :)
oknaszczecin - @Harmonijka: Są też takie okna PCV z czterema szybami :)

źródło: comment_ZCA35b0XO5EUJWljsN4IN5UVxgzAcM0G.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
oknaszczecin
oknaszczecin
Autor
11.04.2017, 21:54:04
  • 2
@Harmonijka: Okien energooszczędnych czteroszybowych lub o doskonałych energooszczędnych profilach w Europie jest cała masa .Ja proponuję te o polskim stosunku jakości do ceny .To Polska myśl techniczna, Polska konstrukcja, Polska produkcja .
oknaszczecin - @Harmonijka: Okien energooszczędnych czteroszybowych lub o doskonałych...

źródło: comment_id5Y8ptoYB7eEqP7IR871IYq3oRIFf50.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

0

Energooszczędne Okna Szczecin Stargard Goleniów Oknoplast Wiśniowski

Energooszczędne Okna Szczecin Stargard Goleniów Oknoplast Wiśniowski

Oferujemy Energooszczędne okna i drzwi klasy TOP PREMIUM z PCV, Drewna i aluminium. Dodatkowo posiadamy w ofercie bramy garażowe, rolety zewnętrzne i ogrody zimowe. Więcej na naszej stronie internetowej www.eko-dom.szczecin.pl

oknaszczecin
z
eko-dom.szczecin.pl
dodany: 11.04.2017, 10:02:46
  • 0
  • #
    okna
  • #
    szczecin

0

Okna WnD PREMIUM Oknoplast Group Szczecin Goleniów Stargard Mierzyn

Okna WnD PREMIUM Oknoplast Group Szczecin Goleniów Stargard Mierzyn

Okna WnD Oknoplast Group oddział Szczecin oferuje markowe okna PCV klasy PREMIUM z wieloletnią gwarancją producenta. Oferujemy okna PCV, drzwi tarasowe, rolety zewnętrzne w świetnej cenie www.wnd-okna.szczecin.pl

oknaszczecin
z
wnd-okna.szczecin.pl
dodany: 11.04.2017, 09:57:17
  • 1
  • #
    okna
  • Eko-Dom Szczecin od 1998 roku oferuje najwyższej jakości okna, drzwi, rolety, bramy garażowe klasy Top Premium na terenie miast Szczecin, Goleniów, Stargard, Mierzyn.
  • Szczecin
  • http://www.eko-dom.szczecin.pl
  • wycena@eko-dom.szczecin.pl
  • Facebook
  • X (dawny Twitter)

Osiągnięcia

  • Ekshibicjonista
    od 11.04.2017

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 11.04.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking